اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف خونین مزدا با خودرو حامل دانش آموزان


تصادف مزدا باری با سرویس مدرسه در بابل دو کشته و چهار مصدوم برجا گذاشت.

خبرگزاری ایسنا: تصادف مزدا باری با سرویس مدرسه در بابل دو کشته و چهار مصدوم برجا گذاشت.

روزگذشته در تماس مردمی با مرکز فرماندهی اورژانس 115 بابل مبنی بر تصادف مزدا باری با پراید که سرویس مدرسه شبانه‌روزی بود در جاده بابل به کیاکلا ابتدای محمودآباد گزارش شد.

پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس 115 بابل تکنیسین‌های پایگاه امیرکلا و بیشه‌سر و رضی‌کلا و قراخیل به محل حادثه اعزام کرد. متاسفانه یکی از دانش‌آموزان که پسر 13ساله و راننده پراید به علت شدت جراحات در دم جان سپردند.
تکنیسین اورژانس با تلاش فروان و CPR آنها را به بیمارستان منتقل کردند،‌ اما متاسفانه تلاش‌های پرسنل و تکنیسین‌های بیمارستان تاثیری نداشت.

یکی دیگر از سرنشینان پراید با ضریب هوشی 3 در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است و سه مصدوم دیگر نیز که دو دانش‌آموز 13 ساله و راننده مزدا که مرد 31 ساله بودند بعد از سرم‌ و اکسیژن‌تراپی و آتلگیری به بیمارستان شهید بهشتی بابل انتقال یافتند.


ویدیو مرتبط :
سقوط مینی بوس حامل دانش آموزان به ته دره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سقوط خودرو حامل دانش آموزان به ته دره


رئیس پلیس ترافیک شهری راهور گفت: براثر سقوط مینی بوس حامل دانش آموزان به دره 8 نفر مجروح شدند.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس ترافیک شهری راهور گفت: براثر سقوط مینی بوس حامل دانش آموزان به دره 8 نفر مجروح شدند.

سرهنگ محسن مهرایی اظهار داشت: صبح امروز یک دستگاه مینی بوس دانش آموزان دبیرستانی که در جاده کازرون در حال تردد بود به علت یخبندان کنترلش را از دست داد و پس از سرخوردگی درون دره سقوط می کند.

وی ادامه داد: این حادثه خوشبختانه هیچ تلفات جانی نداشت و تنها 8 مجروح برجا گذاشت.

به گفته رئیس پلیس ترافیک شهری علل اصلی وقوع این حادثه از سوی مسئولان پلیس راه اعلام می شود.