اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف خونین طعم خوش عروسی را به عزا تبدیل کرد



تصادف خونین محور اردبیل هیر ,حوادث روز

تصادف خونین طعم خوش عروسی را به عزا تبدیل کرد

تصادف خونین محور اردبیل – هیر سبب شد تا خانواده‌ای که از عروسی بر می‌گشت رخت عزا بر تن کرده و به سوگ بنشینند.

در حادثه رانندگی که عصر امروز در محور اردبیل – هیر رخ داد، بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه وانت نیسان چهار نفر کشته و زخمی شدند.

در این حادثه خونین و مرگبار دو نفر از سرنشینان خودروی وانت‌نیسان در دم جان باختند و دو نفر دیگر نیز که به شدت مصدوم شده بودند، راهی بیمارستان اردبیل شدند.

سرنشینان وانت‌نیسان همگی اعضای یک خانواده بودند که از مراسم عروسی به شهر خود هیر بر می‌گشتند.

پلیس راه اردبیل – خلخال در صدد ارزیابی نهایی علل و عوامل حادثه رانندگی و مقصران آن هستند که در ارزیابی‌های اولیه اعلام شده است که مقصر اصلی وانت‌نیسان و سبقت غیرمجاز این خودرو در محور بوده که منجر به تصادف با یک دستگاه کامیون شده است.

 

 اما بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو در شهرستان نیر چهار نفر مصدوم شدند.

این حادثه که در مسیر روستای تجرق نیر به دلایل نامشخصی رخ داد مصدومان حادثه برای درمان به مراکز درمانی نیر اعزام شدند که این حادثه کشته به همراه نداشته و هر چهار سرنشین مصدوم شدند./فارس

 


ویدیو مرتبط :
عروسی به عزا تبدیل شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ریزش سقف كاه گلی و مرگ ۶۰ افغانی، عروسی را به عزا تبدیل كرد



 

ریزش سقف كاه گلی و مرگ ۶۰ افغانی، عروسی را به عزا تبدیل كرد

 

پلیس افغانستان از كشته شدن ۶۰ تن از شركت كنندگان در مراسم عروسی در پی فرو ریختن سقف كاه گلی خبر داد.

«سید زمان الدین حسینی » رییس پلیس ایالت «بگلان» در شمال افغانستان در مصاحبه ای با رسانه های بین المللی، تصریح كرد: این حادثه روز گذشته رخ داد و در آن زنان و كودكان حاضر در این مراسم عروسی در پی فرو ریختن سقف خانه كاه گلی مدفون شدند.

وی اضافه كرد: دقایقی پس از وقوع این حادثه افرادی كه موفق شده بودند از مهلكه بگریزند با كنار زدن آوار اجساد را بیرون كشیدند.

همچنین علت وقوع این حادثه به دلیل مستحكم نبودن ساختمان و ازدحام حضار اعلام شده است. با این حال، تحقیقات در این رابطه با این حادثه ادامه دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، در گزارش پلیس ایالت «بگلان» نیز آمده است كه دست كم ۶۰ تن دیگر نیز در این حادثه مجروح شدند.... / خبرگزارى ایسنا  

ش