اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف خونین در هیرمند/ 5 عابر پیاده کشته و مجروح شدند



برخورد یک دستگاه خاور با یک دستگاه سواری پراید

در محور هیرمند ـ زابل
تصادف خونین در هیرمند/ 5 عابر پیاده کشته و مجروح شدند

برخورد یک دستگاه خاور با یک دستگاه سواری پراید در شهرستان هیرمند سیستان و بلوچستان 5 کشته و زخمی برجا گذاشت.

به نقل از  پایگاه خبری پلیس ، بر اثر برخورد یک خاور که از هیرمند به شهرستان زابل در حرکت بود پس از برخورد با خودروی پراید از جاده منحرف شده و به 5 نفر از عابر پیاده که روی پل نشسته بودند برخورد کرد.

بر اثر این برخورد، سه عابر پیاده در اثر جراحات وارده قبل از رسیدن به بیمارستان جان باختند و حال دو تن دیگر از آنان نیز وخیم اعلام شده است.

راننده خودروی پراید و خاور نیز دچار جراحات شدند که برای درمان به بیمارستان منتقل شدند./فارس



ویدیو مرتبط :
تصادف وحشتناک و کشته شدن 4 عابر پیاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف خونین‌ در محور بروجرد ـ اراک/‌44 نفر کشته و مجروح شدند



تصادف خونین‌ در محور بروجرد ـ اراک/‌44 نفر کشته و مجروح شدند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور بروجرد – اراک 44 کشته و مجروح برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان مرکزی، محمد محمدی اظهار داشت: این سانحه سه‌شنبه شب به دلیل نقص در سیستم ترمز اتوبوس در گردنه پل سفید این محور به وقوع پیوست.

وی تصریح کرد: براثر این حادثه دو نفر از مجروحان به دلیل شدت جراحات در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند، 6 نفر از مجروحان به بیمارستان بروجرد منتقل و بقیه افراد به صورت سرپایی مداوا شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: در عملیات امدادرسانی این حادثه سه دستگاه آمبولانس، 10 نفر امدادگر و نجاتگر و عوامل پایگاه امداد و نجات توره و قاقان از این استان اعزام شدند و عوامل اورژانس و پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان بروجرد نیز در این عملیات حضور و همکاری داشتند.
به گفته وی؛ عملیات امدادرسانی به حادثه‌دیدگان این سانحه دو ساعت به طول انجامید./فارس