اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف خونین در جاده تسوج ـ شبستر با 4 کشته



مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: شامگاه امروز تصادف خونین در جاده تسوج ـ شبستر هشت کشته و مصدوم به همراه داشت.

حبیب حسینقلی‌زاده امشب در گفت و گو  با خبرنگار فارس در تبریز  اظهار داشت: ساعت 19:30 عصر امروز در جاده شبستر- تسوج حد فاصل سه راهی حیدرآباد یک دستگاه پژو 405 با یک خودروی پژو 206 به شدت برخورد کرد.

وی ادامه داد: با گزارش این تصادف به اتاق فرمان 115 بلافاصله 5 دستگاه آمبولانس برای انتقال مصدومان در محل حادثه حضور یافته و هشت سرنشین مصدوم این دو خودرو را به بیمارستان شبستر منتقل کردند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: متاسفانه سه نفر از مجروحان در بیمارستان شبستر و یک نفر نیز در حین انتقال به تبریز درگذشتند.

وی گفت: شهروندان باید توجه کنند حین وقوع سانحه رانندگی برای تسهیل عبور و مرور آمبولانس های اورژانس با تجمع در محل حادثه راهبندان ایجاد نکنند و برای امدادرسانی فوریت های پزشکی مسیرگشایی کنند.

 

اخبار حوادث - فارس

 


ویدیو مرتبط :
مستند خونین ترین تصادف جاده ای ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف خونین‌ در محور بروجرد ـ اراک/‌44 نفر کشته و مجروح شدند



تصادف خونین‌ در محور بروجرد ـ اراک/‌44 نفر کشته و مجروح شدند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور بروجرد – اراک 44 کشته و مجروح برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان مرکزی، محمد محمدی اظهار داشت: این سانحه سه‌شنبه شب به دلیل نقص در سیستم ترمز اتوبوس در گردنه پل سفید این محور به وقوع پیوست.

وی تصریح کرد: براثر این حادثه دو نفر از مجروحان به دلیل شدت جراحات در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند، 6 نفر از مجروحان به بیمارستان بروجرد منتقل و بقیه افراد به صورت سرپایی مداوا شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: در عملیات امدادرسانی این حادثه سه دستگاه آمبولانس، 10 نفر امدادگر و نجاتگر و عوامل پایگاه امداد و نجات توره و قاقان از این استان اعزام شدند و عوامل اورژانس و پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان بروجرد نیز در این عملیات حضور و همکاری داشتند.
به گفته وی؛ عملیات امدادرسانی به حادثه‌دیدگان این سانحه دو ساعت به طول انجامید./فارس