اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف خونین در اتوبان بابایی


سخنگوی اورژانس تهران گفت: یک اکیپ آمبولانس اورزانس تهران سه مصدوم تصادف شب گذشته اتوبان بابایی را نجات دادند.

خبرگزاری فارس: سخنگوی اورژانس تهران گفت: یک اکیپ آمبولانس اورزانس تهران سه مصدوم تصادف شب گذشته اتوبان بابایی را نجات دادند.

حسن عباسی سخنگوی اورژانس تهران گفت: ساعت 23:21 شب گذشته، تصادفی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در اتوبان بابایی به این مرکز اعلام شد. گزارشات اولیه حاکی از مصدومیت 3 سرنشین این خودرو داشت که یکی از سرنشینان در وضعیت نامناسبی بود.

بلافاصله یک  اکیپ آمبولانس به محل حادثه اعزام شد. به گزارش تکنسین های حاضر در  صحنه در پی این حادثه سه سرنشین این خودرو - دو آقا و یک خانم حدودا 30 ساله دچار آسیب دیدگی شده بودند که یکی از مصدومان دچار آسیب به سر و خونریزی شده و نیاز به اقدامات فوری درمانی داشتند.

بلافاصله اقدامات اولیه بر روی این مصدومان انجام شد و هر سه مصدوم توسط آمبولانس به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شدند.


ویدیو مرتبط :
تصادف خونین اتوبان تهران - قم + فیلم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف خونین در اتوبان آزادگان + عکس



اخبار حوادث - تصادف خونین در اتوبان آزادگان + عکس

تصادف دو خودروی سنگین در اتوبان آزدگان 3 مصدوم بر جای گذاشت که حال یکی از آسیب دیدگان وخیم است.

صبح امروز تصادف چند خودرو در اتوبان آزادگان زیر پل اتوبان امام علی (ع) به مرکز اورژانس 115 تهران گزارش شد.

به دنبال این موضوع سریعا 3 اکیپ پزشکی از نزدیکترین پایگاه ها به محل حادثه اعزام و پس از حضور در محل امدارسانی به مصدومان را آغاز می کنند.

گزارش عوامل اورژانس از این حادثه حکایت از آن دارد که دو خودروی کامیونت با هم برخورد نموده که منجر به مصدومیت 3 نفر شده است.

یکی از مصدومان در داخل خودرو محبوس شده بود که با تلاش همکاران آتش نشانی از حبس رها و تحت درمان تکنسین های فوریت های پزشکی قرار گرفت.


تمامی مصدومان از اقدامات اولیه پزشکی، درمانی اولیه بهرمند و به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل شدند. همچنین حال یکی از مصدومان وخیم بود.

 

اخبار,اخبار حوادث , سانحه رانندگی

 

اخبار,اخبار حوادث , سانحه رانندگی

 

اخبار,اخبار حوادث , سانحه رانندگی

 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران