اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف خودروی اوباما در ایرلند!


اوباما که روز گذشته سفر خود به کشورهای اروپایی را از ایرلند آغاز کرد و پس از آن به انگلیس، فرانسه و لهستان نیز خواهد رفت در هنگام این حادثه همراه همسرش در خودروی ویژه اش قرار داشت.

خودروی ویژه حامل رئیس جمهور آمریکا و همسرش که 8 تن وزن دارد و در برابر بمب مقاوم است روز گذشته در دوبلین (پایتخت ایرلند) تصادف کرد. خودروی حامل "باراک اوباما" و "میشل اوباما" روز گذشته در حین خروج از سفارت آمریکا در دوبلین (پایتخت ایرلند) به مانع سیمانی بیرون سفارت برخورد کرد و رئیس جمهور آمریکا را مجبور به پیاده شدن کرد.



اوباما که روز گذشته سفر خود به کشورهای اروپایی را از ایرلند آغاز کرد و پس از آن به انگلیس، فرانسه و لهستان نیز خواهد رفت در هنگام این حادثه همراه همسرش در خودروی ویژه اش قرار داشت. اوباما پس از این تصادف از خودرو پیاده شد و مقامات ایرلندی برای جلوگیری از مشاهده این صحنه توسط مردم مجبور شدند یک اتوبوس را در برابر خودروی رئیس جمهور پارک کنند.

گفته می شود این خودرو 8 تن وزن دارد و در برابر برخورد بمب مقاوم است. شرکت جنرال موتورز که این خودرو را از مدل کادیلاک به طور ویژه برای اوباما ساخته است در آن فناوریهای پیشرفته و تجهیزاتی قرار داده که در خودروهای دیگر قابل مشاهده نیست.

منبع : تابناک


ویدیو مرتبط :
گیر کردن خودروی اوباما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشته شدن عروس و داماد در تصادف با خودروی پلیس



بی احتیاطی خودروی پلیس افغانستان

کشته شدن عروس و داماد در تصادف با خودروی پلیس

در نتیجه برخورد یک خودروی پلیس با یک خودروی حامل عروس و داماد در ولایت غزنی، شش نفر به همراه عروس و داماد کشته و یک نفر زخمی شدند.

حوادث - به گزارش قدس آنلاین،این حادثه که ساعت 6 عصر سه شنبه رخ داد  یک خودروی رنجر مربوط به پلیس محافظت عامه استان  غزنی افغانستان با یک خودروی کرولا که حامل عروس و داماد بود تصادف کرد.

مسئولین بیمارستانی در غزنی می گویند که در این حادثه شش نفر به همراه عروس و داماد کشته و یک زن زخمی شد.

گفته می شود در میان کشته شدگان این حادثه، افزون بر عروس و داماد، دو کودک نیز هستند.

بازمحمد همت؛ رییس بیمارستان غزنی به خبرگزاری آوا گفت: دو سرباز مربوط به نیروهای محافظت عامه ولایت غزنی نیز در این رویداد به شدت زخمی شده اند.

شاهدان عینی این حادثه، سرعت بیش از اندازه خودروی رنجر پلیس را عامل اصلی آن می خوانند.

این در حالی است که محمدالله احمدی؛ مدیر راهنمایی و رانندگی ولایت غزنی از ارائه جزئیات بیشتر در این زمینه خودداری کرد و گفت که این رویداد در دست بررسی است.

گفتنی است که سرعت بیش از اندازه خودروی های دولتی افغانستان به ویژه رنجرهای پلیس این کشور، غیر حرفه ای بودن رانندگان و همچنین عدم استاندارد دبودن جاده کابل- غزنی از عوامل مهم تصادفات مرگبار در این مسیر شمرده می شود./قدس آنلاین