اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف با عابر، سارق خودرو را به دام انداخت



تصادف,عکس تصادف

 

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال از كشف یك دستگاه خودروی سرقتی پس از تصادف با یك عابرپیاده خبر داد.

سرهنگ رحیم مهدی زاده در گفت وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دراین باره گفت: در پی تماس مردمی با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یك فقره تصادف و زخمی شدن عابرپیاده، اكیپ های عملیاتی پلیس برای بررسی موضوع در صحنه حاضر شدند.

مهدی زاده ادامه داد: اكیپ های عملیاتی پلیس پس از حضور در صحنه متوجه شدند كه راننده خودرو پراید یشمی با بجا گذاشتن خودرو از محل متواری شده است.

وی با بیان اینكه اكیپ های عملیاتی پلیس پس از استعلام پلاك خودرو متوجه سرقتی بودن آن شدند، اظهاركرد: ماموران متوجه شدند كه این خودرو چندی پیش در یكی از شهرستان های همجوار به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال افزود: ماموران پلیس پس از انجام تحقیقات نامحسوس، سارق خودرو را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی وی را در عملیاتی ضربتی در مخفی گاهش دستگیر كردند.

مهدی زاده با بیان اینكه متهم در تحقیقات تكمیلی پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف كرد، گفت: وی پس از دستگیری و تشكیل پرونده به دادسرای ماسال اعزام و با قرار مناسب به دادسرای محل وقوع سرقت منتقل شد.... / خبرگزارى ایسنا

 



ویدیو مرتبط :
تصادف خودرو با دو عابر پیاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری زوج سارق پس از تصادف با عابر زن



دستگیری زوج سارق پس از تصادف با عابر زن

زوج تبهکار که از زنان زورگیری می کردند، در تعقیب و گریز با ماموران با عابر زن تصادف کرده و دستگیر شدند.

ماموران کلانتری 129 جامی از چندی قبل در جریان سرقت های زن و مرد جوانی در محدوده خیابان حافظ و میدان حسن آباد قرار گرفتند.

بررسی های ماموران نشان می داد زن و مرد جوان با یک دستگاه موتورسیکلت در این محدوده پرسه زده و با تهدید چاقو اقدام به زورگیری از عابران بخصوص زنان می کنند.

 

در ادامه مشخصات متهمان در اختیار گشتی های پلیس قرار گرفت تا اینکه روز گذشته ماموران متهمان را سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت بدون پلاک شناسایی و به تعقیب آنها پرداختند. سارقان با حرکات مارپیچ قصد فرار دست ماموران را داشتند که در چهارراه استانبول با یک زن که در حال عبور از خیابان بود، تصادف کرده و با کمک اهالی دستگیر شدند.

 

در جریان تحقیقات مشخص شد متهمان به نام های سینا و الناز از مجرمان سابقه دار هستند که چندین بار به اتهام سرقت مغازه و سرقت به عنف دستگیر و روانه زندان شده بودند.

 

سرهنگ ایرج بهادری رئیس کلانتری 129 جامی در این باره به خبرنگار مهر گفت: تاکنون بیش از 10 شاکی با مراجعه به کلانتری متهمان را شناسایی و اقدام به طرح شکایت کرده اند.

وی افزود: تحقیقات پلیسی در این رابطه از سوی ماموران کلانتری ادامه دارد./مهر