اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف باور نکردنی در جاده غبارآلود(+تصاویر)



گردوغبار شدید در جاده‌های خوزستان تصادف هولناکی را کلید زد و تصاویری باورنکردنی را به ثبت رساند.

تصادف زنجیره‌ای در کیلومتر 8 محور دیلم- بهبهان رخ داد و یک کشته و سه مجروح بر جای گذاشت.

این تصادف زنجیره‌ای ساعت 11:32 دقیقه ظهر سه‌شنبه گذشته رخ داد و صحنه‌ای باورنکردنی را به تصویر کشید.

به گزارش خلیج فارس، مسئول عملیات بحران اورژانس استان خوزستان گفت: در این حادثه پنج خودروی سواری از پشت به کامیونی که در گذر از همین مسیر بوده برخورد کرده و تصادف زنجیره‌ای رقم خورده است.

اخبار,اخبارحوادث, تصادف جاده‌های خوزستان

 

اخبار,اخبارحوادث, تصادف جاده‌های خوزستان

 

اخبار,اخبارحوادث, تصادف جاده‌های خوزستان

 

اخبار,اخبارحوادث, تصادف جاده‌های خوزستان


سیدمجید حسینی افزود: در این حادثه یکی از سرنشینان خودروهای سواری پیش از رسیدن نیروهای امداد از پای درآمد و سه مصدوم حادثه نیز با آمبولانس‌های اورژانس شهری دیلم، بیمارستان و هلال‌احمر به بیمارستان بقیة‌اللـه دیلم انتقال یافتند.

حسینی افزود: مجروحان این حادثه می‌گویند گردوغبار و کاهش دید باعث شده است این پنج خودرو سواری قادر به تشخیص فاصله با خودروی جلو نباشند که به پشت یکدیگر برخورد کرده و سرانجام به کامیون کوبیده‌اند.به گفته حسینی، وضعیت عمومی مجروحان حادثه مناسب گزارش شده است.


  اخبار حوادث  -  خلیج  فارس


ویدیو مرتبط :
صحنه های تصادف بی نظیر جاده باور نکردنی از مرگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خانه جدید و باور نکردنی تاشو +تصاویر



خانه جدید و باور نکردنی تاشو +تصاویر
در طراحی منازل مسکونی مهم‌ترین عواملی که در نظر گرفته می‌شوند، استفاده بهینه از فضا و دریافت نور خورشید و بهره‌وری از دیگر منابع طبیعی است. طراحی این خانه اوریگامی غیر معمول توسط دو معمار بریتانیایی بسیار باور نکردنی است.
اُریگامی یا «هنر کاغذ و تا» یکی از کاردستیهای محبوب ژاپنی است که امروزه در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد.
هدف این هنر آفریدن طرح‌های جالب از کاغذ با کمک تاهای هندسی است. معنای لغوی این واژه در زبان ژاپنی «تا کردن کاغذ» است و تمام مدلهای کاغذ و تا را در بر دارد، حتی آنهایی که ژاپنی نیستند. اریگامی فقط از تعداد کمی از تاهای گوناگون استفاده می‌کند، ولی همین تاها می‌توانند به روش‌های گوناگونی ترکیب شوند تا طرحهای متفاوتی ایجاد کنند.
 دیوید گرونبرگ و دنیل ولفسون که شرکت D*Haus را تأسیس کرده اند این طراحی ابتکاری را ارائه کرده اند. همواره خانه هایی که برای آب و هوای سرد ساخته می شوند طوری طراحی شده که بسیار گرم می مانند، خانه های آب و هوای گرم با معماری ساخته شده که امکان وزدن باد در آن وجود داشته باشد و ساکنان آن خنک شوند. اگرچه تاکنون ترکیب این دو معماری بایکدیگر دشوار بوده است.
اما طرح این دو معمار بریتانیایی نه تنها ترکیب این دو نوع معماری است بلکه آنها این خانه اوریگامی را به نوعی ساخته اند که برای دنبال کردن مسیر خورشید تغییر جهت می دهد.
انعطاف پذیری این خانه به انطباق آن از تابستان به زمستان و از روز به شب کمک می کند و این امر با حرکت داخلی خانه میسر می شود.
دیوارهای خارجی ضخیم و سنگین به دیوارهای داخلی تبدیل می شوند و این امکان را فراهم می کنند که دیوارهای داخلی شیشه ای به نمای خارجی تبدیل شوند، دراین خانه درها به پنجره و پنجره ها به در تبدیل می شوند.
طرح اولیه این خانه دارای دو اتاق خواب، یک نشیمن بزرگ، یک سرویس بهداشتی است اما می توان آن را برحسب شرایط زندگی مختلف تغییر داد.

اخبار,اخبار گوناگون,مطالب جالب و خواندنی,خانه تاشو

اخبار,اخبار گوناگون,مطالب جالب و خواندنی,خانه تاشو

اخبار,اخبار گوناگون,مطالب جالب و خواندنی,خانه تاشو

اخبار,اخبار گوناگون,مطالب جالب و خواندنی,خانه تاشو

روزگارنو