اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف اتوبوس شرکت واحد در اتوبان کرج-تهران



اخبار,اخبار حوادث ,تصادف اتوبوس

 

اخبار حوادث - تصادف اتوبوس شرکت واحد در اتوبان کرج-تهران

صبح امروز یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد در مسیر غرب به شرق اتوبان کرج – تهران حادثه آفرید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ اسفندیاری گفت: صبح امروز یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد در کیلومتر باند جنوبی مسیر غرب به شرق اتوبان کرج – تهران از مسیر خود منحرف و با حفاظ جاده(گاردیل) برخورد می کند.
 
به گفته این مقام مسئول انتظامی بلافاصله ماموران راهنمایی رانندگی به محل حادثه اعزام شدند که در بررسی های اولیه مشخص شد در این حادثه تا کنون بیش از 10 مسافر مصدوم شده اند.
 
جانشین رئیس پلیس راه کشور خاطر نشان کرد: علت حادثه و همچنین تعداد مجروحین کماکان در دست بررسی است و بار ترافیکی سنگینی در حال حاضر در این محدوده حاکم است.

حال 5 تن از مصدومان وخیم است
جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درباره این خبر به خبرنگار ما گفت: به دنبال این حادثه در منطقه گرمدره به جز ایستگاه آتش نشانی همان منطقه، 4 ایستگاه آتش نشانی نیز از تهران عازم محل حادثه شدند.

وی افزود:در این حادثه که یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد واژگون شده بود، 32 مسافر مصدوم شده بودند که 5 تن از این حادثه دیدگان به دلیل شدت جراحت توسط بالگرد به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته ملکی از این تعداد حادثه دیده به غیر از 16 تن حال عمومی سایر مصدومان رضایت بخش است.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
تصادف زنجیره ای در اتوبان قزوین کرج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واژگونی اتوبوس واحد در اتوبان کرج ـ تهران


جانشین فرمانده پلیس راه از واژگونی یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد در مسیر غرب به شرق اتوبان کرج- تهران خبر داد.

خبرگزاری مهر: سرهنگ صمد اسفندیاری در گفتگویی اظهار داشت: صبح امروز واژگونی یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد به ماموران پلیس اعلام شد. بلافاصله تیم های پلیس راهنمایی و رانندگی به محل حادثه در مسیر غرب به شرق اتوبان کرج- تهران اعزام شدند. در بررسی های اولیه مشخص شد این اتوبوس از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردریل واژگون شده است.

وی اداه داد: بر اثر این حادثه 10 مسافر مجروح شدند که 5 تن آنها به علت شدت جراحات توسط بالگرد به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته جانشین فرمانده پلیس راه علت حادثه در دست بررسی است و بار ترافیکی در این مسیر سنگین گزارش شده است.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در مورد این حادثه به خبرنگار مهر گفت:  به جز ایستگاه آتش نشانی گرمدره 4 ایستگاه آتش نشانی تهران نیز به محل حادثه اعزام شدند و به جز 16 مجروح حال عمومی سایر مسافران رضایت بخش است.

حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر نیز در مورد جزئیات حادثه واژگونی اتوبوس شرکت واحد به مهر گفت: ساعت 6 صبح امروز تیم های امدادی  هلال احمر از طریق اورژانس در جریان برخورد یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد با گاردریل در منطقه گرمدره استان البرز قرار گرفتند. همزمان با حضور تیم های امدادی مجروحان از داخل اتوبوس رهاسازی شدند که 20 نفر آنها توسط اورژانس به صورت زمینی و 10 نفر دیگر توسط هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: 14 مجروح این حادثه با 3 سورتی پرواز توسط بالگرد به مراکز درمانی منتقل شدند.