اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف اتوبوس زائران عراقی در محور بروجرد - اراک / 16 کشته و 20 مجروح



امداد امروز رخ داد
تصادف اتوبوس زائران عراقی در محور بروجرد - اراک / 16 کشته و 20 مجروح

بامداد امروز بر اثر یک تصادف اتوبوس حامل زائران عراقی در محور بروجرد - اراک 16 نفر کشته و 20 نفر مجروح شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن تایید این خبر گفت: این تصادف بامداد امروز در شش کیلومتری محور بروجرد به اراک رخ داده است.

اردشیر شیخ ‌آزادی یادآور شد: بر اثر این حادثه 15 نفر در صحنه تصادف جان باخته و یک نفر در مسیر انتقال به بیمارستان شهید چمران بروجرد جان باخته است.

وی افزود: در حال حاضر حال برخی از مجروحان وخیم اعلام شده که در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید چمران بروجرد بستری هستند.

لازم به ذکر است بر اثر تصادف اتوبوس زائران عراقی در شش کیلومتری محور بروجرد - اراک 16 نفر کشته و 20 نفر مجروح شدند.
خبر تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
تصادف در محور قدیم قم - تهران 20 کشته بر جای گذاشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف خونین‌ در محور بروجرد ـ اراک/‌44 نفر کشته و مجروح شدند



تصادف خونین‌ در محور بروجرد ـ اراک/‌44 نفر کشته و مجروح شدند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور بروجرد – اراک 44 کشته و مجروح برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان مرکزی، محمد محمدی اظهار داشت: این سانحه سه‌شنبه شب به دلیل نقص در سیستم ترمز اتوبوس در گردنه پل سفید این محور به وقوع پیوست.

وی تصریح کرد: براثر این حادثه دو نفر از مجروحان به دلیل شدت جراحات در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند، 6 نفر از مجروحان به بیمارستان بروجرد منتقل و بقیه افراد به صورت سرپایی مداوا شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: در عملیات امدادرسانی این حادثه سه دستگاه آمبولانس، 10 نفر امدادگر و نجاتگر و عوامل پایگاه امداد و نجات توره و قاقان از این استان اعزام شدند و عوامل اورژانس و پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان بروجرد نیز در این عملیات حضور و همکاری داشتند.
به گفته وی؛ عملیات امدادرسانی به حادثه‌دیدگان این سانحه دو ساعت به طول انجامید./فارس