اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف اتوبوس با کامیون کشنده/15 تن کشته و مجروح شدند +عکس



  رئیس پلیس راه همدان از تصادف مرگبار اتوبوس با کامیون خبر داد.

سرهنگ شاکری رئیس پلیس راه استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در ساعت 3 و 40 بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از کرمانشاه به تهران در حال حرکت بود در کیلومتر 65 آزادراه جایگاه آفتاب با یک کامیون کشنده برخورد کرد.
 
وی در ادامه افزود : متاسفانه در پی وقوع این حادثه 3 مرد و یک زن کشته شدند و 11 تن دچار مجروحیت، که حادثه دیدگان با حضور نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ شاکری در پایان به علت حادثه اشاره کرد و اظهار داشت : کارشناسان پلیس با حضور در صحنه حادثه علت تصادف را عدم توجه به جلو از جانب راننده اتوبوس اعلام کردند.

 اخبارحوادث  ,خبرهای  حوادث,حوادث روز


 اخبار  حوادث - باشگاه خبر نگاران 


ویدیو مرتبط :
کشته و زخمی در تصادف کامیون و اتوبوس در قوچان‬

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

3 کشته در تصادف پراید و کامیون در مشهد (+عکس)



اخبار حوادث - 3 کشته در تصادف پراید و کامیون در مشهد (+عکس)

جان باختگان خودروی پراید دو سرنشین میانسال و یک راننده 30 ساله بوده‌اند.

ظهر امروز یک خودروی پراید با یک دستگاه کامیون 10 تن در کمربندی سبز مشهد برخورد کرد که سبب کشته شدن سه سرنشین خودروی پراید شد.

به گزارش فارس، ظهر امروز یک دستگاه کامیون 10 تن حامل بار ضایعات سنگ در مسیر فریمان به کلات با یک دستگاه خودروی پراید دچار سانحه شد که پس از آن با برخورد به گاردریل واژگون شدند.

محل دقیق سانحه، ابتدای پلیس راه سرخس در کمربندی سبز مشهد بوده که سرنشینان خودروی پراید که دو زن و یک مرد بودند، به شکل دلخراشی جان باختند.

 

اخبار,اخبار حوادث , تصادف پراید و کامیون


جان باختگان خودروی پراید دو سرنشین میانسال و یک راننده 30 ساله بوده‌اند.

لازم به ذکر بوده که راننده کامیون 10 تن نیز به دلیل جراحت توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.

 

اخبار,اخبار حوادث , تصادف پراید و کامیون

 
علل این سانحه در دست بررسی بوده، اما آنچه از شواهد پیداست برخورد کامیون با پراید سبب انحراف هر دو خودرو به شانه راست اتوبان و برخورد با گاردریل‌های سطح جاده شده است.

اخبار حوادث - فارس