اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تشییع پیکر 7 شهید جنگ سوریه در تهران


با حضور جمع زیادی از خانواده های شهدا و مردم تهران پیکرهای ۶ نفر از شهدای حرم، جبهه مبارزه با تروریست در سوریه، تشییع شد.

خبرگزاری ایسنا: با حضور جمع زیادی از خانواده های شهدا و مردم تهران پیکرهای ۶ نفر از شهدای حرم، جبهه مبارزه با تروریست در سوریه، تشییع شد.

صبح امروز (شنبه) با حضور جمع کثیری از مردم تهران و همچنین خانواده های شهدا، مراسم تشییع پیکر سردار شهید محسن قاجاریان، فرمانده تیپ ۲۱ امام رضا(ع) در کنار ۵ تن از یارانش در حسینیه ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران برگزار شد.

در این مراسم سردار محمد علی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران، نیز حضور داشتند.

سردار شهید محسن قاجاریان، شهید صفدر حیدری، شهید حجت باقری، شهید اسماعیل شجاعی، شهید احمد رضایی اورندی و شهید مصطفی قاسم پور هفته گذشته در جبهه های مبارزه با تروریست های تکفیری در سوریه به شهادت رسیدند.


ویدیو مرتبط :
تشییع پیکر غواصان جانباخته در جنگ ایران و عراق در تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تشییع پیکر شهید جنگ سوریه در شهر ری


پیکر این شهید گرانقدر با حضور خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در محل امامزاده شعیب (ع) دفن شد.

ایرنا: پیکر مطهر شهید «ابوالفضل حسینی» از مدافعان حرم حضرت زینب (س) امروز جمعه بر دوش مردم شهید پرور بخش قلعه نو شهرستان ری تشییع شد.

 پیکر این شهید گرانقدر با حضور خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در محل امامزاده شعیب (ع) دفن شد.

«کریم رئوف» بخشدار قلعه نو در این ارتباط گفت: شهادت مقام رفیع و معنویی است که خداوند بر هر کس که لیاقت پیدا کند، عطا می کند و بسیاری از شیعیان آرزوی شهادت را چنین راهی دارند.

وی افزود: امروز دشمنان دین مبین خدا برای مقابله با اسلام ناب محمدی (ص) به فرقه تکفیری ها روی آورده اند.

به گفته وی، شهدایی مانند حسینی با بصیرت و شناخت به دفاع از حرم اهل بیت (ع) رفتند و اجازه نخواهند داد دشمنان به اهداف شوم خود برسند.