اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تشکیل گروههای 10 نفره تذکر زبانی


معاون تشکلهای مردمی ستاد مرکزی امر به معروف و نهی از منکر از جذب و ساماندهی گروه های 10 نفره امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: معاون تشکلهای مردمی ستاد مرکزی امر به معروف و نهی از منکر از جذب و ساماندهی گروه های 10 نفره امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.

سیدمهدی امینی به خبرنگاران در سمنان گفت: با تصویب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، جذب و ازماندهی گروه های 10 نفره امر به معروف و نهی از منکر برای تذکر زبانی آغاز شده است.

وی یاد آور شد: با سازماندهی گروه های امر به معروف و نهی از منکر، چهار هزار و 600 گروه برای تذکر زبانی در کشور تشکیل می شود.

وی بر استفاده از تجربه شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در اجرای قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر تاکید و خاطرنشان کرد: نیروهای جذب شده در حوزه های سازمانی، مساجد، هیات های مذهبی و اصناف، پس از آموزش های لازم برای تذکر زبانی، فعالیت خود را آغاز می کنند.

امینی تاکید کرد: اجرای فریضه مغفول مانده امر به معروف و نهی از منکر نیازمند تعامل تمام حوزه های فرهنگی و اجتماعی جامعه برای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان است.

معاون تشکلهای مردمی ستاد مرکزی امر به معروف و نهی از منکر، روز چهارشنبه در کارگاه آموزشی یک روزه طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر با حضور نمایندگان تشکلهای مردم مختلف سمنان حضور یافت و درباره قانون حمایت از آمران به معروف و نحوه سازماندهی نیروها توضیحاتی ارایه داد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان نیز در دیدار با سیدمهدی امینی با بیان اینکه برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر مشارکت همگانی لازم است، گفت: فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر باید از خانواده شروع شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد شاهچراغی، بهترین راه اصلاح جامعه و ریشه کن کردن منکرات را امر به معروف و نهی از منکر دانست.


ویدیو مرتبط :
پایان نامه بررسی عملکرد تشکیل گروههای کاری رسمی و نقش آن در چابکی نیروی کار سازم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تساوی 10 نفره استقلال در قم / خداحافظی سپاهان با بحران



 

 

تساوی 10 نفره استقلال در قم / خداحافظی سپاهان با بحران

 

 

در ادامه هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران، چند دیدار برگزار شد كه در مهمترین دیدارها تیم فوتبال صبای قم برابر استقلال  نفره به تساوی یك بر یك رسید و سپاهان در مقابل استیل آذین جشنواره گل به راه انداخت.

 

این دیدار از ساعت 16 در ورزشگاه یادگار امام قم و در حضور بیش از 5 هزار تماشاگر آغاز شد.

آرش برهانی در دقیقه 7 برای استقلال گلزنی كرد و یك دقیقه بعد صبا صاحب یك ضربه پنالتی شد كه داود حقی این ضربه را از دست داد و محمد محمدی دروازه‌بان استقلال توپ را مهار كرد.

در دقیقه 62 امیر حسین صادقی به اشتباه با ضربه سر دروازه استقلال را باز كرد. با این گل مسابقه دو تیم به تساوی یك بر یك رسیدند.

استقلالی‌ها به این گل اعتراض داشتند و معتقد بودند بازیكنان صبا در این صحنه به جای اینكه توپ را به بیرون بزنند بر روی دروازه سانتر كرده‌اند اما مدافع خودی توپ را گل كرده بود.

یدالله جهانبازی داور مسابقه در دقیقه 8 حنیف عمران زاده از استقلال را به دلیل اینكه با دست توپ مانع ورود توپ به دروازه شد از میدان اخراج كرد.

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و استیل‌آذین در هفته دهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با حضور 2 هزار تماشاگر برگزار شد.

هر چند در نیمه اول دو تیم بازی جذابی به نمایش نگذاشتند و نتوانستند موقعیت خطرناكی را روی دروازه‌ها خلق كنند، اما در نیمه دوم سپاهانی‌ها بازی هجومی آغاز كردند و با 5 گل از سد حریف خود گذشتند.

محرم نویدكیا در دقیقه 49، رضا عنایتی در دقیقه 51، جواد كاظمیان در دقیقه 63، احمد جمشیدیان در دقیقه 70 و میلوراد یانوش در دقیقه 85 گل‌های تیم اصفهانی را به ثمر رساندند تا شاگردان امیر قلعه‌نویی چهارمین پیروزی خود در این فصل را جشن بگیرند.

قضاوت این دیدار بر عهده هدایت ممبینی بود. وی به امیر شاپورزاده از استیل‌آذین و خسرو حیدری از سپاهان كارت زرد نشان داد.

گفتنی است كه آخرین دیدار این هفته از ساعت 18:15 در ورزشگاه آزادی بین دو تیم پرسپولیس و ملوان برگزار می شود.

دیگر نتایج به صورت زیر است:

تراكتورسازی تبریز 3 - نفت تهران یك

جاسم كرار (23)

علی علیزاده (44)

رسول خطیبی (72).../

عصر ایران ورزشی