اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تشکیل پرونده برای سخنرانی هادی غفاری


دادستان ویژه روحانیت حوزه قضایی فارس گفت: پرونده سخنران ۱۶ آذر شیراز در حال بررسی است.

خبرگزاری نسیم: دادستان ویژه روحانیت حوزه قضایی فارس گفت: پرونده سخنران ۱۶ آذر شیراز در حال بررسی است.

حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا گفت: این پرونده در حال جمع‌آوری مستندات است. پرونده ویژه‌ای برای عوامل برگزارکننده و دعوت‌کننده نیز در دادسرای روحانیت شیراز تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام غلامحسین سبحانی‌نیا در ادامه گفت: با توجه به پرونده مفتوح هادی غفاری و سوابقی که وی داشت، پرونده‌ای دیگر برای او تشکیل و برای پیگیری به مقامات قضایی ارسال شده است، با توجه به عدم هماهنگی با دادسرای روحانیت جهت دعوت از این سخنران و اتفاقات پیش‌آمده پرونده‌ای نیز برای عوامل برگزارکننده و دعوت‌کننده نیز در دادسرای روحانیت شیراز تشکیل و در حال بررسی است.


ویدیو مرتبط :
تشکیل پرونده و کد اقتصادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تحصن در اعتراض به سخنرانی هادی غفاری


حضور هادی غفاری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز و ایراد سخنرانی سبب اعتراض دانشجویان از همان ساعات ابتدایی پس از پایان برنامه شد، دانشجویان با تجمع در برابر استانداری خواستار پاسخگویی مسئولان در قبال اتفاقاتی از این دست شدند.

خبرگزاری فارس: حضور هادی غفاری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز و ایراد سخنرانی سبب اعتراض دانشجویان از همان ساعات ابتدایی پس از پایان برنامه شد، دانشجویان با تجمع در برابر استانداری خواستار پاسخگویی مسئولان در قبال اتفاقاتی از این دست شدند.

در پی حضور هادی غفاری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به دعوت انجمن اسلامی این دانشگاه و ایراد سخنرانی، جمعی از دانشجویان این دانشگاه با تجمع و تحصن در برابر استانداری استان فارس خواستار پاسخ گویی مسئولان در این مورد شدند.

عصر روز گذشته هادی غفاری به دعوت انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جمع دانشجویان این دانشگاه حاضر و به سخنرانی پرداخت در حالیکه برنامه‌های متعددی در دانشگاه‌های کشور از سوی مسئولان دانشگاه‌ها لغو و اجازه حضور چهره‌هایی همچون شریعتمداری، رسایی، نبویان، همسر شهید علیمحمدی، میرتاجدالدینی در دانشگاه‌ها به آنها داده نشده است.

غفاری در پایان این مراسم در میان اعتراض شدید دانشجویان و تحت حمایت حلقه امنیتی موفق شد سالن را ترک کند.

در پی این اتفاق در دانشگاه علوم پزشکی شیراز دانشجویان معترض از همان ساعات ابتدایی پس از پایان برنامه با تجمع در برابر استانداری خواستار پاسخگویی مسئولان در قبال اتفاقاتی از این دست شدند.

این تجمع در حالی ادامه دارد که لحظاتی قبل فرماندار شیراز در جمع دانشجویان حاضر شد. دانشجویان اعلام کردند تا زمانی که پاسخ قانع کننده‌ای دریافت نکنند، تحصن ادامه خواهد داشت.