اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تشکیل زنجیره انسانی در اطراف سایت فردو


دانشجویان و نخبگان دانشگاه صنعتی شریف در آستانه دور جدید مذاکرات ایران و ۱+۵، در اقدامی خودجوش در اطراف سایت هسته‌ای فردو زنجیره انسانی تشکیل می‌دهند.

خبرگزاری تسنیم: دانشجویان و نخبگان دانشگاه صنعتی شریف در آستانه دور جدید مذاکرات ایران و ۱+۵، در اقدامی خودجوش در اطراف سایت هسته‌ای فردو زنجیره انسانی تشکیل می‌دهند.

در آستانه مذاکرات هسته‌ای کشورمان با گروه 1+5، بیش از 150 نفر از نخبگان و دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در اقدامی خودجوش با ایجاد زنجیره انسانی در اطراف سایت هسته‌ای فردو و با شعار" فردو قلب ماست" آمادگی خود را برای حفظ و توسعه دستاوردهای هسته‌ای کشور و تاکید بر  ادامه مسیر شهدای هسته‌ای به جهانیان اعلام می‌کنند.

براساس این گزارش، تعداد این دانشجویان برای تشکیل زنجیره انسانی در حال افزایش است و سایر دانشجویان و نخبگان کشورمان نیز می‌توانند در این حلقه حضور داشته باشند.

این زنجیره انسانی عصر روز سه‌شنبه 28 آبان‌ماه و یک روز قبل از آغاز دور بعدی مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 با حضور دانشجویان و نخبگان تشکیل می‌شود.


ویدیو مرتبط :
حامیان پدیده شاندیز در حال تشکیل زنجیره انسانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: زنجیره انسانی در اطراف سایت فردو


مراسم تشکیل زنجیره انسانی با حضور دانشجویان در اطراف تاسیسات هسته ای فردو برگزار شد.

خبرگزاری مهر: مراسم تشکیل زنجیره انسانی با حضور دانشجویان در اطراف تاسیسات هسته ای فردو برگزار شد.