اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تشکر کاندیداها از حضور حماسی مردم


بار دیگر ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور پرشکوه خود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حماسه‌ای شگفت آفرید و عظمتی نو برپا کرد. ستاد انتخاباتی آقای دکتر حسن روحانی لازم می‌داند از صمیم قلب و عمق جان از همه عزیزانی که از خالقان این شگفتی بوده‌اند، سپاسگزاری و تشکر نموده و دست تک تک آنان را متواضعانه بفشارد.

خبرگزاری مهر: ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در خصوص حضور حماسی و پرشور مردم در انتخابات، بیانیه‌ای صادر که در آن آمده است: بار دیگر ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور پرشکوه خود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حماسه‌ای شگفت آفرید و عظمتی نو برپا کرد. ستاد انتخاباتی آقای دکتر حسن روحانی لازم می‌داند از صمیم قلب و عمق جان از همه عزیزانی که از خالقان این شگفتی بوده‌اند، سپاسگزاری و تشکر نموده و دست تک تک آنان را متواضعانه بفشارد.

این بیانیه می‌افزاید: ایمان قلبی داریم که بر پایه این حضور و همدلی، ایران سربلند در مسیر جدید خود راه شهیدان انقلاب اسلامی و امام عظیم‌الشأن و سعادت و پیشرفت را خواهد پیمود و استوارانه در سایه اشراف مقام معظم رهبری راه تعالی را طی خواهد کرد.

 بدیهی است رجاء واثق داریم شورای محترم نگهبان و ستاد انتخابات کشور وفق فرمایشات مقام معظم رهبری با صیانت از آراء و با رعایت حق‌الناس نتایج شمارش آرا را به اطلاع ملت بزرگ ایران خواهد رسانید. از خداوند متعال بهروزی، شادکامی و موفقیت روزافزون برای مردم عزیز کشورمان را آرزو داریم.

پیام تشکر محمد باقر قالیباف از ملت بزرگ ایران

محمد باقر قالیباف با صدور پیامی از حضور با شکوه مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تشکر کرد.

 متن پیام قالیباف به این شرح است:

حضور پر شکوه و هوشمندانه مردم مومن و شریف ایران اسلامی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا؛ مصداق واقعی حماسه سیاسی بود و برگ زرین دیگری بر پشتوانه مستحکم نظام اسلامی شد. بر ماست که در برابر این همه شور و شعور سر تعظیم فرود آوریم و شکر گذار خداوند متعال و قدردان حضور همه هموطنان عزیز باشیم.

اینجانب به سهم خود این حضور غرور آفرین را که بار دیگر مایه یاس دشمنان گردید، به حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیز ملت سلحشور ایران تبریک گفته و ایمان دارم این ملت بزرگ همچنان حماسه ساز و امید آفرین خواهد بود.

والسلام - محمد باقر قالیباف

محسن رضایی در بیانیه‌ای از حضور پرشکوه مردم تشکر کرد

کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری در بیانیه‌ای نوشت: بر فرزند ملت ایران لازم است که از بصیرت و شورآفرینی شما به سهم خود،تقدیرو تشکرکند و به شادی برآستان لطف الهی سجده شکربه جای آورد.

محس رضایی کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری بیانیه صادر کرد که مشرح آن به شرح زیر است.

بر فرزند ملت ایران لازم است که از بصیرت و شورآفرینی شما به سهم خود،تقدیرو تشکرکند و به شادی برآستان لطف الهی سجده شکربه جای آورد.

بسمه تعالی

بیانیه شماره یک

یدالله مع الجماعه

مردم شریف و بزرگ ایران

حضورحماسه آفرین شمادر یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری بار دیگرثابت کردکه نظام مقدس جمهوری اسلامی،ریشه ای الهی وپشتوانه ای مردمی دارد.

تجلی غرورآفرین شماخواست مقام معظم رهبری را در خلق حماسه سیاسی  به بهترین نحومحقق کرد.این آوردگاه حماسی  عزت وسربلندی ایران اسلامی رادرعرصه بین الملل تحکیم بخشید.

بر فرزند ملت ایران لازم است که از بصیرت و شورآفرینی شما به سهم خود،تقدیرو تشکرکند و به شادی برآستان لطف الهی سجده شکربه جای آورد.


ولایتی: بار مسئولیت بزرگ از دوشم برداشته شد اما تکلیف خود را ادا کردم

خبرگزاری ایسنا: علی‌اکبر ولایتی با صدور پیامی، از حضور حماسی مردم در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا فتحنا لک فتحا مبینا

مردم شریف ایران

انقلاب اسلامی ایران به رهبری احیاگر بزرگ اسلامی حضرت امام خمینی (ره) حاصل چند دهه مبارزات شما ملت قهرمان است که همواره با حضور حماسی خود به دفاع از دستاوردهای آن و تمامیت ارضی کشور و استواری حاکمیت پرداخته‌اید.

اینک بار دیگر در پاسخ به ندای رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، فتح الفتوح آفریدید و با خلق حماسه سیاسی، انسجام ملی را به نمایش گذاشتید و همه توطئه‌های دشمنان را ناکام ساختید. پیروز واقعی این میدان شمایید که پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی، حاکمیت و دولت به شمار می‌روید.

همانطور که استحضار دارید اینجانب با هدف زمینه‌سازی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حضور حداکثری ملت، فراهم کردن فرصت انتخاب و نهادینه کردن اخلاق در سیاست، ظرفیت‌ها و سوابق خود را در جهت کاهش معضلات موجود در سطح داخلی و بین المللی به محضرتان ارائه کرد تا به فرصت سازی در جهت تحقق آرمان دهه چهارم انقلاب اسلامی (عدالت و پیشرفت) یاری رساند. اگرچه بار این مسئولیت بزرگ از دوشم برداشته شد اما خوشوقتم که بضاعت خود را به پیشگاه ملت، عرضه و تکلیف خود را ادا کردم.

وظیفه خود می‌دانم از همه هموطنانی که برنامه‌ها و سوابق مرا ترجیح دادند و با رأی خود مرا مشمول محبت خویش کردند صمیمانه قدردانی کنم. همچنین از روحانیت معزز که استوانه دین است، بویژه اعضای محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، جامعیت روحانیت مبارز استانهای مختلف و علمای بلاد سپاسگزارم که مرا به عنوان نامزد برگزیده خود اعلام کردند.

از حزب مؤتلفه اسلامی و جبهه پیروان خط امام و رهبری که مشتمل بر احزاب اصلی و ریشه دار اصولگرا است نیز سپاسگزارم که از بنده حمایت و پشتیبانی کردند.

همچنین لازم است از نامزدهای مطرحی که نام‌نویسی نکردند و متواضعانه به هم‌افزایی برنامه ها و اقدامات اینجانب اهتمام ورزیدند، همکارانم در دانشگاه‌ها و جامعه پزشکی کشور، صنوف مختلف، فرهنگیان،‌ هیات‌های مذهبی، نمایندگان محترم مجلس و شخصیت‌های گرانقدر سیاسی،‌ اجتماعی و فرهنگی نیز که مرا رهین الطاف خود ساختند کمال تشکر را به عمل آورم.

از رسانه‌ها بویژه رسانه ملی نیز سپاسگزارم که با حضور مسئولانه خود ضمن زمینه‌سازی خلق این حماسه، بدیل بهتری برای نامزدهایی به شمار می‌آمدند که فاقد پشتوانه سنگین مالی بوده‌اند؛‌ هرچند امثال بنده «‌تبلیغات سالاری» را مغایر فلسفه انقلاب اسلامی و سیره امام و رهبری می شماریم و با توجه به مضیقه معیشتی مردم آن را مجاز نمی دانیم.

برای سایر عزیزان رقیب و رفیق که همگی از چهره های خدوم نظام اند تداوم توفیقات را مسألت دارم و چنانچه گفتار و رفتاری خارج از انصاف و ادب مرتکب شده ام از ایشان و هوادارانشان طلب حلالیت دارم. امید به رحمت خداوندگار داریم تا در یوم الحساب، نمره مردودی نگیریم و سرافکنده موالی خود و شهیدان والامقام نباشیم.»


ویدیو مرتبط :
تشکر امام خامنه ای از حضور مردم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تشکر آیت الله هاشمی از حضور احمدی نژاد در جلسه مجمع: امیدوارم تداوم داشته باشد



تشکر آیت الله هاشمی از حضور احمدی نژاد در جلسه مجمع: امیدوارم تداوم داشته باشد

در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام كه با حضور سران سه قوه و اكثریت اعضا تشكیل شد، ادامه بررسی و تدوین سیاست‌های كلی اجتماعی نظام كه از جلسات قبل شروع شده بود، پیگیری و موارد دیگری از این سیاست‌ها به تصویب رسید.

 

   ,حضور احمدی نژاد در جلسه مجمع,هاشمی,سران سه قوه,اخبار,اخبار سیاسی

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام كه با حضور سران سه قوه و اكثریت اعضا تشكیل شد، ادامه بررسی و تدوین سیاست‌های كلی اجتماعی نظام كه از جلسات قبل شروع شده بود، پیگیری و موارد دیگری از این سیاست‌ها به تصویب رسید.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، در ابتدای این جلسه، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با خیرمقدم مجدد به اعضای جدید، از حضور آقای احمدی‌نژاد رئیس جمهور تشكر و ابراز امیدواری كرد كه حضور ایشان در جلسات مجمع تداوم داشته باشد.

 

سپس آقای دكتر جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی، گزارشی از روند مثبت مذاكرات هیأت ایرانی را با اعضای هیأت 1+5 در استانبول به اطلاع اعضا رساند.

 

در ادامه، براساس ماده 6 آیین‌نامه داخلی مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اعلام داوطلبی عضویت اعضای جدید مجمع در كمیسیون های شش‌گانه تخصصی دائمی این مجمع، به تصویب اكثریت اعضا رسید.

 

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز ابراز امیدواری كرد: براساس تأكیدات رهبری معظم انقلاب و حسب ضرورت، اعضای جدید و قدیم حضور جدّی و مؤثری در جلسات كمیسیون‌های مجمع داشته باشند.

 

در این جلسه كه علاوه بر اكثریت اعضا، مسئولان ذیربط از نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، رئیس سازمان بهزیستی كشور و سرپرست كمیته امداد امام(ره) حضور داشتند، پس از بحث و بررسی مبسوط اعضا و مسئولان مدعو، موارد ذیل به تصویب رسید.

 

- افزایش سرمایه اجتماعی با تقویت رضایت‌مندی عمومی، آزادی حقوق اجتماعی و مشاركت اجتماعی و تحكیم و پیوند و تعامل میان مردم و حكومت با موارد ذیل قابل تحقق است:

 

1- پاسداری از مشروعیت و افزایش مقبولیت نظام با ارتقاء كارآمدی و نهادینه كردن و قانونمند نمودن پاسخگویی اركان و مسئولان رده‌های مختلف حكومت.

2- نهادینه‌سازی مشاركت فعال و همه‌جانبه مردم با توسعه و نوآوری الگوهای دینی و بومی كارآمد و بهره‌گیری از تجربیات سایر كشورها متناسب با فرهنگ و هویت اسلامی، ایرانی.

3- ایجاد زمینه و سازوكارهای مناسب برای پیشرفت و تعالی فردی و اجتماعی.

4- ایجاد سازوكار لازم برای طرح قانونی مطالبات اجتماعی و پاسخگویی شایسته اجزای نظام و هدایت مطالبات اجتماعی به سوی مجاری و مراجع قانونی (مردمی و دولتی).

ادامه این بحث در جلسات آتی مجمع پیگیری خواهد شد./انتخاب