اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تشکر لاریجانی از منظم ترین نماینده مجلس


رییس مجلس شورای اسلامی در نامه ای از مجتبی رحماندوست نماینده تهران، ری و شمیرانت و اسلامشهر بخاطر حضور منظم در جلسات صحن علنی و کمیسیون تخصصی خود قدردانی کرد.

خانه ملت: علی لاریجانی در این نامه خطاب به رحماندوست آورده است: طبق گزارش هیات رییسه مجلس شورای اسلامی جنابعالی طی سه ماهه آخر منتهی به سال ۱۳۹۲، منظم ترین حضور در جلسات علنی و کمیسیون مرتبط (کمیسیون اجتماعی) را داشته اید.

رییس مجلس، در نامه خود به نمایندگی از هیات رییسه مجلس از رحماندوست به خاطر تعهد و نظم این نماینده قدردانی کرد.


ویدیو مرتبط :
هرج و مرج در مجلس و تلاش لاریجانی برای منظم کردن نمایندگان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چه می کند لابی گری سیاسی در مجلس کشور/نامه تشکر آمیز 118 نماینده از احمدی نژاد برای ابقای مرتضوی!



چه می کند لابی گری سیاسی در مجلس کشور!

نامه تشکر آمیز 118 نماینده از احمدی نژاد برای ابقای مرتضوی!

در اقدامی بی سابقه که حکایت از نقش پررنگی لابی گری در سیاست کشور است ، 118 نماینده مجلس به خاطر ابقای سعید مرتضوی از رییس جمهور تشکر کردند! نامه تشکر آمیز 118 نماینده از احمدی نژاد در حالی است که حضور مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی کاملاً غیرقانونی است.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب : در حالی که تلاش قانون و قوه قضاییه برای برکناری مرتضوی از تامین اجتماعی بی نتیجه ماند ، برخی تلاش ها برای پاک کردن صورت مسئله آغاز شده است.

در اقدامی بی سابقه که حکایت از نقش پررنگی لابی گری در سیاست کشور است ، 118 نماینده مجلس به خاطر ابقای سعید مرتضوی از رییس جمهور تشکر کردند!

این نامه با لابی گری  رئیس دفتر و معاونت امور مجلس سازمان تامین اجتماعی نوشته شده است.

نامه تشکر آمیز 118 نماینده از احمدی نژاد در حالی است که حضور مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی کاملاً غیرقانونی است.

118 نماینده مجلس شورای اسلامی در حمایت از دولت برای اصلاح اساسنامه صندوق تامین اجتماعی و تبدیل آن به سازمان و ابقای مرتضوی به ریاست این سازمان نامه ای  تشکر آمیز امضا کردند./انتخاب