اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تشویق های ممتد برای رئیس جمهور


سخنان رییس جمهوری از ابتدا تا انتها با کلی تشویق حاضران همراه شد، گویی کلمه به کلمه سخنان او بر دل شرکت کنندگان می نشست.

گزارشی از حاشیه بیست‌وهشتمین اجلاس سه روزه روسای آموزش و پرورش مناطق مختلف کشور:

سخنان رییس جمهوری از ابتدا تا انتها با کلی تشویق حاضران همراه شد، گویی کلمه به کلمه سخنان او بر دل شرکت کنندگان می نشست. 

**مخالفت عده‌ای با تعطیلات در طول سال مقوله دیگری بود که رییس جمهوری به آن پرداخت و گفت: کار به ساعت طولانی نیست، زمانی که انسان استراحت کند وبه تعطیلی برود،کارآیی بالایی خواهد داشت، این موضوع بدیهی و ثابت شده است. 

**وی با اشاره به اینکه گاهی ممکن است دولت روز بین تعطیلات را تعطیل اعلام کند تا مردم بتوانند برای رفع خستگی کار به مسافرتی کوتاه بروند، گفت: در چنین مواقعی برخی می‌گویند دادن تعطیلات به مردم کاری اشتباه است.

احمدی نژاد افزود:این دسته افراد به بیراهه می‌روند، نگاهشان اشتباه است و به مردم بی‌اعتمادند. 

**رییس جمهوری در ادامه سخنان خود به توصیه یکی از علما به وی اشاره کرد و گفت: یکی از علما به من توصیه کرد که مقداری زمان خود را خالی کرده و آن را با خانواده سپری کنم.

احمدی نژاد گفت: این عالم به من نگفت که این مقدار کار کرده ای، در نقطه ای دیگر هم کار است، برو آنجا و کار آنجا را نیز انجام بده. 

** رییس جمهوری تاکید کرد که باید اداره های دولتی پنج‌شنبه و جمعه‌ها تعطیل باشند، زیرا این امر کارایی کارمندان را تا حد بسیاری بالا می برد.

روسای آموزش و پرورش مناطق مختلف کشور برای نشان دادن خوشحالی خود از سخنان خوب و منطقی رییس جمهوری به طور مرتب کف می‌زدند و شعار رییس جمهور تشکر تشکر سر می‌دادند. 

** رییس جمهوری در پایان سخنان خود، شان و مرتبه یک فرهنگی و معلم را در این دنیا قابل مقایسه با هیچ چیز ندانست و تصریح کرد: یکی از بهترین لحظات زندگی من زمانی بود که به عنوان عرض ارادت بر دست معلم کلاس اول خود بوسه زدم. 

**رییس‌جمهوری در پایان به شعر پرمحتوایی که در دوران کودکی بسیار می‌شنیدیم اشاره کرد و گفت: 'درس معلم ار بود زمزمه محبتی، جمعه به مکتب آورد طفل گریز پای را... '

منبع: خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
شوت ترین رئیس جمهور دنیا(فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس های ازدواج دختر یک رئیس جمهور


مراسم عقد کبری گل دختر عبدالله گل رئیس جمهور ترکیه با حضور رجب طیب اردوغان برگزار شد.