اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تشدید تدابیر امنیتی در فرودگاه وین


وزارت کشور اتریش امروز (دوشنبه) اعلام کرد که پس از اخراج چند تن از کارکنان فرودگاه وین به علت گرایش به گروه افراطی داعش، تدابیر شدید امنیتی از امروز در فرودگاه این شهر برقرار شده است.

خبرگزاری ایرنا:  وزارت کشور اتریش امروز (دوشنبه) اعلام کرد که پس از اخراج چند تن از کارکنان فرودگاه وین به علت گرایش به گروه افراطی داعش، تدابیر شدید امنیتی از امروز در فرودگاه این شهر برقرار شده است.

کنترل و بازرسی از برخی کارکنان نیز صورت می گیرد که در صورت ارتباط هرکدام از آنها با گروه های افراطی؛ از کار اخراج می شوند و برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس قرار می گیرند.

بعد از حملات تروریستی در بروکسل، تدابیر امنیتی در اکثر فرودگاههای اروپایی به ویژه در پایتخت ها تشدید شده است.

همچنین به گفته این وزارتخانه، تاکنون بیش از 250 مظنون در اتریش شناسایی شده اند که برخی از آنها دارای شغل هایی مرتبط با بخش های حساس در این کشور هستند.

وزارت کشور اتریش همچنین تاکید کرد: پلیس گشت های خود را در بخش های مرکزی شهر پس از انفجارهای بروکسل افزایش داده است.

در 22 مارس سال 2016 (3 فروردین 1395) سه انفجار در بروکسل، پایتخت بلژیک رخ داد که دو انفجار آن در فرودگاه بروکسل و دیگری در ایستگاه مترو بود. در این انفجارها 35 نفر کشته و بیش از 130 نفر زخمی شدند.

این حملات، مرگبارترین اقدام تروریستی در خاک بلژیک بود. داعش مسئولیت این حملات را برعهده گرفت.


ویدیو مرتبط :
‫تشدید تدابیر امنیتی در ایتالیا‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تشدید تدابیر امنیتی در فرودگاه لس‌ آنجلس


به دنبال سقوط هواپیمای مسافربری مصر، تدابیر امنیتی برای مقابله با تهدیدات تروریستی در فرودگاه بین‌المللی لس آنجلس تشدید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: مسئولان فرودگاه بین المللی لس آنجلس آمریکا اعلام کردند تدابیر امنیتی را در پی سقوط روز پنجشنبه هواپیمای مسافربری شرکت هواپیمایی مصر تشدید کرده اند.   

پلیس این فرودگاه در بیانیه ای اعلام کرد: «با توجه به ناپدید شدن هواپیمای پرواز «ام اس 804» شرکت هواپیمایی مصر، تدابیر امنیتی را تشدید و اقدامات امنیتی مربوط به مقابله با تهدید تروریستی را تقویت کردیم.»

فرودگاه بین المللی لس‌آنجلس نخستین فرودگاه اصلی در آمریکا است که در پی این حادثه تدابیر امنیتی را تقویت می کند.