اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تشخیص جعبه آیفون اصل با تقلبی


موقعیتی را تصور کنید میخواهید موبایلی بخرید و میخواهید اولین کسی باشید که قوطی موبایل را باز میکند و آن حس و بوی زیبا و مطبوع کالای ارجینال و دست اول را خودتان حس کنید.

به روز رسانی: موقعیتی را تصور کنید میخواهید موبایلی بخرید و میخواهید اولین کسی باشید که قوطی موبایل را باز میکند و آن حس و بوی زیبا و مطبوع کالای ارجینال و دست اول را خودتان حس کنید.

حال تصور کنید شخصی قبل از شما محصول را باز کرده و آنرا دوباره بسته بندی کرده و قصد فروش آن به عنوان یک محصول دست اول را دارد. به یقین حس بدی به شما منتقل میشود.

متاسفانه این روزها در برخی از بازارهای داخلی چنین اتفاقی می افتد و برخی از فروشندگان سودجو اقدام به چنین کاری میکنند که هم قانونا و هم شرعا غیر قابل اغماض و دور از انسانیت است.

تشخیص جعبه آیفون اصل با تقلبی

می خواهیم درباره ی پلمپ T آیفون با شما حرف بزنیم .

دو دستگاه آیفون سیکس در دو بسته بندی مختلف را که  مشاهده میکنید  در ظاهر کاملا شبیه هم هستند ولی اگر کمی از نزدیک نگاه کنیم تفاوت هایی دیده میشود.یک محصول ارجینال بسته بندی شده در کارخانه نباید هیچ گونه شیاری بر روی جعبه محصول ایجاد کند اگر دقت کنید یک محصول ارجینال با خطوطی موازی هم و با نظم خاصی کنار محصول کشیده شده و زیبایی و حس تازه بودن را القا میکند اما اگر کمی بیشتر دقت کنیم شیارهایی روی جعبه آیفون سیکس قلابی وجود دارد که یقینا زیبا نیست و کاملا مشخص میکند که به صورت دستی و با دستگاه های شرینک بسته بندی شده اند.

قلابی بودن محصول به این معنی نیست که آیفون داخل جعبه, محصول اپل نیست به این معنی است که فروشنده قبل از شما جعبه را باز کرده و حتما گوشی را استفاده کرده و سپس آنرا بسته بندی کرده و به عنوان جنس دست اول میفروشد.

شما دوستداران محصولات اپل میتوانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین و دوستان ساکن مشهد به فروشگاه فیزیکی ما با خیالی راحت محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کنید و از خدمات بروزرسانی بهره مند شوید.


ویدیو مرتبط :
چگونه آیفون اصل را از تقلبی تشخیص دهیم ؟ + زیرنویس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تشخیص تقلبی یا اصل بودن آیفون 6 +عکس


بازار ایران پر از گوشی‌های تقلبی از برندهای معروف مانند اپل، سامسونگ، نوکیا، ورتو و غیره است. در این میان برخی از فروشندگان این گوشی‌ها را به‌عنوان گوشی اصلی و با قیمتی نزدیک به گوشی اصلی می‌فروشند.