اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تسهیلات ویژه برای بستگان خارجی ایرانی‌ ها


معاون وزیر امور خارجه ایران از برقراری تسهیلات ویژه صدور روادید به منظور رفت و آمد بیش‌تر بیستگان خارجی خانواده‌های ایرانی به کشور خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: معاون وزیر امور خارجه ایران از برقراری تسهیلات ویژه صدور روادید به منظور رفت و آمد بیش‌تر بیستگان خارجی خانواده‌های ایرانی به کشور خبر داد.

حسن قشقاوی، معاون کنسولی، پارلمانی و امور ایرانیان وزیر خارجه ایران افزود: این تسهیلات شامل صدور روادید 90 روزه با بهای بسیار نازل برای همسر و فرزندان خارجی زنان ایرانی است.

او هم‌چنین اعلام کرد: در صورت درخواست بانوان ایرانی امکان صدور روادید متعدد یک‌ساله برای همسر و فرزندان آنان به صورت نیم بهاء نیز فراهم آمده است.

قشقاوی افزود: به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دستورالعمل صدور این نوع روادید که اصطلاحا به آن روادید خانواده گفته می‌شود به کلیه نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور ابلاغ شده است.

معاون وزیر خارجه ایران در پایان افزود: در دو سال گذشته وزارت امور خارجه روادید‌های دیگری از جمله روادید سرمایه‌گذاری و روادید درمانی را به عنوان تسهیلات ویژه برای سرمایه‌گذاران و بیماران با قیمت مناسب راه‌اندازی کرده است.


ویدیو مرتبط :
میزان فروش خودرو با تسهیلات ویژه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ارائه ۳ تسهیلات ویژه به حجاج بیمار ایرانی



اخبار,اخبار اجتماعی,حجاج بیمار ایرانی

ارائه سه تسهیلات ویژه به حجاج بیمار ایرانی طی دیدار رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر ایران با معاون رئیس بیمارستان ملک عبداله در مکه مکرمه محقق و نهایی شد.

در جلسه‌ای سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ایران با عماد خیاط معاون رئیس بیمارستان ملک عبداله در مکه مکرمه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این جلسه مقرر شد بیماران قلبی را که جهت پذیرش می‌بایستی به سایر بیمارستان‌های مکه اعزام و از آن طریق به این بیمارستان مجهز انتقال یابند، به طور مستقیم به این بیمارستان انتقال داده شوند.

همچنین رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر ایران از معاون رییس بیمارستان ملک عبداله خواست تا در صورت نیاز داروهای خاص و کمیاب مورد نیاز زائران را از طریق این بیمارستان فوق تخصصی تهیه شود که با این درخواست موافقت شد.

در این جلسه همچنین مقرر شد شماره تلفن مستقیمی برای پذیرش زائرین ایرانی بدون واسطه نیز دایر شود.

عماد خیاط معاون رییس بیمارستان ملک عبداله مکه مکرمه میزبان سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر بود که در این جلسه به منظور هماهنگی بیشتر و اخذ خدمات ویژه برای ارائه خدمات بهتر به زائران ایرانی صورت پذیرفت.

 

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر را در این دیدار، رئیس بیمارستان مکه، و پزشکان رابط همراهی می‌کردند.

اخبار اجتماعی - تسنیم