اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تسلیم قاتل مهندس جوان به پلیس



  عامل نزاع خونین نیمه شب  میدان مرکزی قائمشهر با اقدامات تخصصی پلیس، خود را در تنگنا دید و تسلیم قانون شد.

این مرد در جریان جنایتی هولناک پسر جوانی را با وارد آوردن ضربات چاقو به قلبش  به آغوش مرگ فرستاد.


بنا بر این گزارش، حادثه هنگامی رخ داد که قربانی حادثه که 25 ساله بود و مهدی نام داشت به همراه یکی از دوستانش برای خرید به سوپر مارکتی در میدان امام(ره) قائمشهر رفتند. هنوز دو مرد جوان وارد سوپرمارکت نشده بودند که فریاد‌های درگیری در منطقه شنیده شد و پیش از آنکه کسی بتواند مانع درگیری شود یک مهندس جوان معماری نیمه جان کنار جوی آب خیابان افتاد.


با اطلاع ماجرا  از سوی حاضران در منطقه به مأموران پلیس، بلافاصله پیکر نیمه جان مهندس جوان به بیمارستان رازی انتقال داده شد اما با وجود تلاش‌های تیم پزشکی، مرد زخمی بر اثر شدت خونریزی ناشی از اصابت ضربات چاقو به قلب و سینه اش در آغوش مرگ آرام گرفت.با مرگ این مهندس جوان به دستور بازپرس ویژه قتل قائمشهر تحقیقات پلیس درباره نحوه و علت مرگ قربانی حادثه آغاز شد.


یک شاهد عینی حادثه درباره چگونگی وقوع جنایت گفت: ساعت 5/10 شب بود. قربانی حادثه به همراه یکی از دوستانش  به سمت سوپر مارکت در حرکت بود که با سه پسر جوانی که روبه‌روی یک قهوه‌خانه نشسته بودند بر سر موضوعی دچار اختلاف شدند. هنوز چند لحظه‌ای از این ماجرا نگذشته بود که ناگهان یکی از سه پسر جوان چاقویی را بیرون کشیده و به سمت دو مرد جوان حمله کرد. درگیری آنها خیلی کوتاه بود. پسر چاقوکش ضربه‌ای به او زد که او روی زمین افتاد و هر سه پسر جوان پا به فرار گذاشتند

 

با توجه به اطلاعاتی که مأموران درباره مشخصات عاملان درگیری به دست آورده بودند تحقیق برای ردیابی آنها را در دستور کار خود قرار دادند.مأموران در ادامه بررسی‌های خود مشخصات و عامل اصلی جنایت را که از ساکنان یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر قائمشهر است به دست آوردند اما قاتل فراری شده بود، بنابراین تجسس‌های برون استانی برای کشف مخفیگاه وی در دستور کار قرار گرفت. سرانجام با گذشت 18 روز از ماجرای قتل، فرشاد 25 ساله وقتی همه راه‌ها را به روی خود بسته می‌دید  خود را تسلیم پلیس کرد.


وی علت قتل را مشاجره لفظی با مقتول اعلام کرد و گفت: در هنگام درگیری، به دلیل مصرف مشروبات الکلی حالت روانی مساعد نداشتم.


براساس اعلام پلیس این مرد سوابق کیفری بویژه حبس را در پرونده خود دارد.

 

 اخبار  حوادث  - ایران 


ویدیو مرتبط :
تسلیم شدن جلوی پلیس-watch dogs

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قاتل پسر‌عمه خود را تسلیم پلیس كرد



اخبار حوادث - وقوع دو جنایت در پایتخت در كمتر از 12 ساعت
قاتل پسر‌عمه خود را تسلیم پلیس كرد

قتل پسرعمه به دست پسر دایی و درگیری مستانه چهار جوان در پارك، كارآگاهان جنایی تهران را با دو پرونده قتل روبه‌رو كرد. عامل یكی از جنایت‌ها خود را به پلیس معرفی كرد و عامل دومین قتل فراری است.

در نخستین جنایت ظهر روز چهارشنبه هفته گذشته كارآگاهان پلیس در جریان قتل پسر جوانی در محله تهرانپارس قرار گرفتند. با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل تیمی از ماموران همراه قاضی جنایی به محل جنایت كه یك كارگاه بود، اعزام شدند.

 

در بررسی صحنه مشخص شد پسر 24 ساله‌یی به علت اصابت چاقو به قلبش جان خود را از دست داده است. در حالی كه تحقیق از شاهدان آغاز شده بود ماموران متوجه شدند مقتول ساعتی قبل با پسردایی خود درگیر شده و در این درگیری محمود با چاقو ضربه‌یی را به احمد زده و پس از قتل از محل فرار كرده است.

تحقیقات برای شناسایی و دستگیری پسردایی قاتل ادامه داشت تا اینكه محمود روز پنجشنبه با مراجعه به پلیس خود را تسلیم ماموران كرد. او در بازجویی‌های اولیه گفت: همراه مقتول در یك كارگاه كار می‌كردیم اما چند روز قبل احمد از كار اخراج شد. او هر روز به بهانه اینكه من باعث اخراجش شده بودم به سراغم می‌آمد و با هم درگیر می‌شدیم. روز حادثه در حال صحبت با هم بودیم كه بازهم درگیر شدیم.

 

برای ترساندن پسر عمه‌ام چاقویی را كه همراه خودم داشتم بیرون آورده و قصد داشتم ضربه‌یی به پشت او بزنم اما یكباره احمد خودش را كنار كشید و چاقو در قلبش فرو رفت. وقتی او را غرق در خون دیدم وحشت كردم و از محل فرار كردم. روز بعد با صحبت‌های خانواده‌ام و به خاطر اینكه ناخواسته مرتكب قتل شده بودم خودم را تسلیم پلیس كردم.

با اعترافات پسر جوان با دستور بازپرس پرونده متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار كاراگاهان اداره دهم پلیس تهران قرار گرفت.

جنایت مستانه
در جنایت دوم درگیری مستانه چهار پسر جوان در جنوب تهران قتل یكی از آنها را رقم زد. در این درگیری یك نفر دیگر هم مجروح شد. چهار پسر جوان كه به علت مصرف مشروبات الكلی حالت عادی نداشتند در یكی از پارك‌های جنوب تهران با یكدیگر درگیر شدند كه یكی از آنها به نام محسن به علت اصابت شیشه به سر و گردنش جانش را از دست داده و جوان دیگری به نام حسن به علت شدت جراحات به بیمارستان منتقل شد.

 

با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل رسیدگی به پرونده آغاز شد و در ساعت اولیه وقوع قتل یكی از متهمان كه در درگیری حاضر بود، شناسایی شد اما عامل اصلی قتل همچنان متواری است. در بررسی سوابق این افراد مشخص شد هر چهار نفر دارای سوابق كیفری هستند.

با دستور بازپرس پرونده تحقیقات ماموران پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری عامل قتل آغاز شد.
اخبار حوادث - اعتماد