اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تسلیت عارف در پی درگذشت فعال سیاسی


در پی درگذشت رشید اسماعیلی فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو ادوار تحکیم وحدت محمدرضا عارف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پیام تسلیتی صادر کرد.

روزنامه بهار: در پی درگذشت رشید اسماعیلی فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو ادوار تحکیم وحدت محمدرضا عارف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پیام تسلیتی صادر کرد.

 متن این پیام بدین شرح است: درگذشت نابهنگام مرحوم رشید اسماعیلی باعث اندوه همه دوستان شد. عزیزی که با پشتکار و تحمل مشکلات مسیر خردورزی و کمال را به امید آینده‌ای بهتر می‌پیمود و جامعه، چشم انتظار بهره‌گیری از وجود و دانش او بود از میان ما رفت و همه را داغدار کرد. طبیعی است که این داغ در جان بستگان گران‌قدر و دوستان و همراهان و همکاران او سوزان‌تر است.

 اینجانب این مصیبت را به خانواده آن مرحوم به‌خصوص به پدر و مادر داغدار ایشان تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن مرحوم، غفران واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.


ویدیو مرتبط :
پیام تسلیت آیت الله سبحانی در پی درگذشت حجت الاسلام ابوالحسنی(قسمت1)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام تسلیت یادگار امام در پی درگذشت حسن كروبی



حسن كروبی از مبارزان پیش از انقلاب بر اثر بیماری درگذشت . او پس از انقلاب مسوولیت‌هایی از جمله سرپرستی دفتر‌خانه ‌سازی برای مستضعفین را بر عهده داشت .مرحوم حسن كروبی در سن ٧٦ سالگی در خارج كشور به رحمت خدا رفته است.

در پی درگذشت حسن كروبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی پیام تسلیتی صادر كرد. به گزارش جماران در این پیام یادگار امام، برای ایشان رحمت واسعه و برای بازماندگان از خدای سبحان صبر و اجر مسالت  كرد .

 

اخبار,اخبار اجتماعی,  پیام تسلیت سید حسن خمینی در پی درگذشت حسن كروبی


 اخبار اجتماعی  -  اعتماد