اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تسلیت روحانی در پی سقوط هواپیمای مالزی


حسن روحانی رئیس‌جمهور در پی سقوط هواپیمای مسافربری مالزیایی، در پیامی به نخست وزیر این کشور، در گذشت مسافران بیگناه و خدمه هواپیما را به او و ملت مالزی تسلیت گفت.

خبرگزاری مهر: حسن روحانی رئیس‌جمهور در پی سقوط هواپیمای مسافربری مالزیایی، در پیامی به نخست وزیر این کشور، در گذشت مسافران بیگناه و خدمه هواپیما را به او و ملت مالزی تسلیت گفت.

متن پیام رییس جمهوری به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای نجیب رزاق

نخست وزیر مالزی

خبرسقوط هواپیمای مسافربری مالزیایی موجب تاسف وتالم فراوان گردید. درگذشت مسافران بیگناه وخدمه هواپیما دراین حادثه غم انگیز را از صمیم قلب به جنابعالی وملت شریف كشورتان تسلیت می گویم.

بی تردید اینگونه حوادث و غم فراوانی كه ملت ها را دربرمی گیرد ، ضرورت بازگشت جامعه جهانی به همزیستی مسالمت‌آمیز و دوری ازخشونت و درگیری را بیش از پیش برجسته می نماید.

دراین ماه مبارك رحمت و غفران الهی، از درگاه خداوند متعال برای درگذشتگان این فاجعه انسانی، آمرزش و رحمت و برای بازماندگان صبر و استقامت خواستارم.


ویدیو مرتبط :
سقوط هواپیمای مالزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روحانی سقوط هواپیمای الجزایر را تسلیت گفت



اخبار, سقوط هواپیمای الجزایر


اخبار سیاست خارجی - روحانی سقوط هواپیمای الجزایر را تسلیت گفت

رئیس‌جمهور در پیامی، حادثه سقوط هواپیمای مسافری الجزایر را به عبدالعزیز بوتفلیقه رییس جمهور الجزایر تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی رئیس‌جمهوری در پیامی، حادثه سقوط هواپیمای مسافری الجزایر را به عبدالعزیز بوتفلیقه رییس جمهور الجزایر تسلیت گفت.

متن پیام روحانی بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای عبدالعزیز بوتفلیقه
رییس جمهور الجزایر

حادثه سقوط هواپیمای مسافری که به جان باختن سرنشینان أن انجامید، موجب تاسف و تالم فراوان گردید.

اینجانب ضمن تسلیت این حادثه غم انگیز، از خداوند متعال برای بازماندگان صبر وشکیبایی و برای درگذشتگان رحمت وغفران در این ماه مبارک صلح و رحمت مسئلت می­نمایم.
حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران