اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تسلیت روحانی برای درگذشت پدر 3 شهید


رییس جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حاج علی اکبر اسدی خانوکی پدر بزرگوار سردار شهید حسین اسدی خانوکی و همچنین شهیدان افتخار‌آفرین حسن و عبدالرضا ، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رضوان و رحمت واسعۀ الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.

خبرگزاری ایسنا: رییس جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حاج علی اکبر اسدی خانوکی پدر بزرگوار سردار شهید حسین اسدی خانوکی و همچنین شهیدان افتخار‌آفرین حسن و عبدالرضا ، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رضوان و رحمت واسعۀ الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.

متن پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحوم حاج علی اکبر اسدی خانوکی پدر بزرگوار سردار شهید حسین اسدی خانوکی و همچنین شهیدان افتخار‌آفرین حسن و عبدالرضا موجب تألم فراوان شد.

در سایه تربیت این ذاکر اهل بیت علیهم السلام، نمونه ‏های سربلند سلحشوری و جانبازی پرورش یافتند؛ که همواره ضامن امنیت و اقتدار ملت و گنجینه افتخار ایران اسلامی‌ خواهند بود.

این جانب مصیبت وارده را تسلیت گفته، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رضوان و رحمت واسعۀ الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران


ویدیو مرتبط :
‫تسلیت بهروز شعیبی و عوامل فیلم برای درگذشت علی معلم پدر دنیای تصویر / Ali Moallem Donyaye Tasvir‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تسلیت روحانی در پی درگذشت پدر سه شهید


رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت مرحوم حاج عبدالوهاب شاه حسینی، پدر شهیدان محمدحسن، حسین و سعید شاه حسینی را به خانواده ایشان تسلیت گفت.

خبرگزاری ایسنا: رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت مرحوم حاج عبدالوهاب شاه حسینی، پدر شهیدان محمدحسن، حسین و سعید شاه حسینی را به خانواده ایشان تسلیت گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

در ایام عزای سالار شهیدان و در روز تاسوعای حسینی، یکی از محبان اهل بیت عصمت و طهارت و از پرورش دهندگان مجاهدین فی سبیل الله به ملکوت اعلی پیوست و موجب تالم و تاثر گردید.

ابوالشهدا مرحوم حاج عبدالوهاب شاه حسینی که عمر شریف و بابرکت خود را در ترویج مکتب حسینی سپری کرد توانست فرزندان خود محمدحسن، حسین و سعید را در این مکتب پرافتخار پرورش و تقدیم انقلاب اسلامی نماید.

اینجانب با عرض تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده محترم شاه حسینی، از خداوند متعال برای آن مرحوم و هم چنین فرزندان برومند و شهیدش علو درجات و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران»