اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تسلیت روحانی برای درگذشت مجتهدی


رییس جمهوری در پیامی در گذشت حاج ماموستا حسام الدین مجتهدی، امام جمعه سنندج و نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری را به مقام معظم رهبری، اعضای مجلس خبرگان رهبری، علمای اهل تسنن و مردم ولایت‌مدار کردستان تسلیت گفت.

خبرگزاری ایسنا: رییس جمهوری در پیامی در گذشت حاج ماموستا حسام الدین مجتهدی، امام جمعه سنندج و نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری را به مقام معظم رهبری، اعضای مجلس خبرگان رهبری، علمای اهل تسنن و مردم ولایت‌مدار کردستان تسلیت گفت.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم جلیل القدر حاج ماموستا حسام‌الدین مجتهدی موجب تأثر و تألم اینجانب و مردم متدین و شهیدپرور سنندج شد. این روحانی بزرگوار که سالیان طولانی از عمر پربرکت خود را در مسیر وحدت امت اسلامی صرف کرد، منشأ خدمات فرهنگی و اجتماعی ارزنده‌ای بود که ثمرات آن ماندگار و در آخرت ذخیره‌ای پربار خواهد بود.

اینجانب رحلت آن روحانی وارسته را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری، علمای محترم اهل تسنن کردستان، بیت گرامی آن مرحوم و مردم ولایت‌مدار و سلحشور کردستان تسلیت عرض کرده و از پیشگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت می‌کنم.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران»


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // آرنولد درگذشت بیتو را تسلیت گفت‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام تسلیت روحانی به مناسبت درگذشت پادشاه عربستان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رییس جمهوری اسلامی ایران در پیامی درگذشت ملک عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود پادشاه عربستان را به دولت ، ملت و خاندان سعودی تسلیت گفت.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت ملک عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود پادشاه عربستان را به دولت، ملت و خاندان سعودی تسلیت می گویم .

برای آن مرحوم مغفرت ،برای خاندان ایشان صبر و برای ملت و دولت عربستان آرزوی موفقیت دارم .
حسن روحانی
رییس جمهوری اسلامی ایران 

 

اخبار سیاست خارجی - انتخاب