اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تسلیت رضایی درپی فوت شیخ‌ خراسان


دبیر تشخیص مصلحت نظام در پیامی ارتحال عالم مجاهد آیت الله واعظ طبسی را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایسنا: دبیر تشخیص مصلحت نظام در پیامی ارتحال عالم مجاهد آیت الله واعظ طبسی را تسلیت گفت.

در پیام دکتر محسن رضایی آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

عالم مجاهد، نماینده، یار و یاور صدیق امام راحل و مقام معظم رهبری، تولیت آستان قدس رضوی و عضو برجسته مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله آقای حاج شیخ عباس واعظ طبسی، پس از عمری تلاش صادقانه در خدمت به اسلام، به ملکوت اعلا پیوست و در جوار قرب حضرت حق، ماوا گزید.

آن عالم ربانی، به حق، از مفاخر روحانیت در عصر حاضر بود که در عرصه‌های گوناگون، خوش درخشید و در تاریخ مشعشع مجاهدت روحانیت شیعه، ماندگار شد.

آن مجاهد نستوه، در دوران مبارزات علیه رژیم ستم شاهی، با خطابه‌های آتشین و تحمل شکنجه‌ها و زندان‌های طاقت فرسا، از هیچ تلاشی در جهت حمایت از راه امام، دریغ نکرد و در دوران پس از پیروزی، تا پایان عمر پربرکتش، فداکارانه و وفادارانه از هیچ کوششی در مسیر تقویت و تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی، مضایقه نکرد.

اینجانب از حمایت‌های آن مرد بزرگ از جبهه‌های دفاع مقدس و رزمندگان اسلام و عنایات ویژه‌اش نسبت به فرماندهان عرصه‌های نبرد، خاطرات فراوانی دارم.

برحسب وظیفه، سوگمندانه، رحلت این عالم مجاهد و تولیت سخت کوش آستان مقدس حضرت رضا (ع) را به ساحت مبارک حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عالیقدر تقلید و حوزه‌های علمیه و قاطبه ملت ایران به ویژه مردم غیور خراسان و به‌خصوص به بیت شریف و فرزندان گرامی ایشان، صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم و برای روح آن مرد الهی، علو درجات و برای عموم بازماندگان، صبر و اجر و دوام توفیق، طلب می‌کنم.

محسن رضایی دبیر تشخیص مصلحت نظام

۱۴ اسفند ۱۳۹۴»


ویدیو مرتبط :
پیام تسلیت رهبر درپی درگذشت داماد امام خمینیره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ولایتی فوت شیخ‌ خراسان را تسلیت گفت


مشاور مقام معظم رهبری در گذشت آیت الله واعظ طبسی، تولیت آستان مقدس امام رضا (ع) را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایسنا: مشاور مقام معظم رهبری در گذشت آیت الله واعظ طبسی، تولیت آستان مقدس امام رضا (ع) را تسلیت گفت.

پیام تسلیت دکتر علی‌اکبر ولایتی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مجتهد عالی قدر، مبارز دوران انقلاب و وفادار به امام و رهبری حضرت آیت الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی موجب تاثر و تالم شد که فقدان آن فقید که همواره در کنار انقلاب، امام و رهبری بوده‌اند ثلمه‌ای بس بزرگ خواهد بود.

ایشان به عنوان نماینده رهبر معظم انقلاب در استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی و یار و یاور ولایت و به عنوان تولیت آستان حضرت امام رضا (ع) همیشه در تلاش برای بهبود خدمت‌رسانی به زوار و عاشقان اهل بیت و توسعه آستان مقدس بودند و عمر با برکت خویش را در این مسیر ارزشمند چون خادمی وفادار صرف کردند تا مشهد مقدس که پایگاه و پایتخت معنوی خیل عظیم شیعیان و علاقه‌مندان جهان است به بهترین شرایط دست یابد که این عزم و همت بی‌تردید مورد رضایت امام رضا (ع) خواهد بود و اجر و پاداش الهی در این ایام سوگواری فاطمه زهرا (س) را بر ایشان نازل خواهد کرد.

برای روح مطهر و بلند ایشان غفران و رحمت الهی از درگاه خداوند مسالت کرده و در گذشت آن فقید را به محضر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری، خانواده معزز خادمان و خدمتگذاران آستان مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) تسلیت عرض کرده برای بازماندگان صبر و اجر آرزومندم.»