اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تساوی کازان با پاس‌گل سردار آزمون


بازیکن ایرانی تیم روبین کازان در دیدار دوستانه این تیم بازی کرد و پاس گل داد.

تسنیم: تیم فوتبال روبین‌کازان روسیه که برای آماده‌سازی خود در ترکیه اردو زده، امشب (چهارشنبه) در دیداری دوستانه به مصاف تیم لودوگورتس صدرنشین لیگ بلغارستان رفت و در پایان به نتیجه تساوی یک بر یک رسید.

در این دیدار سردار آزمون از دقیقه 46 به زمین رفت و موفق شد در دقیقه 56 با یک پاس گل زمینه‌ساز گلزنی موخامتسین مهاجم با تجربه تیمش شود. در ادامه و در دقیقه 90 لودوگورتس توسط مانتا به گل رسید تا این دیدار دوستانه با نتیجه یک بر یک به پایان برسد.


ویدیو مرتبط :
پاس گل سردار آزمون در برتری روبین کازان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گل سردار آزمون، گل ماه روبین‌کازان


هواداران باشگاه روبین‌کازان گل سردار آزمون به مولده نروژ را به عنوان زیباترین گل ماه آگوست این تیم انتخاب کردند.

ایسنا: هواداران باشگاه روبین‌کازان گل سردار آزمون به مولده نروژ را به عنوان زیباترین گل ماه آگوست این تیم انتخاب کردند.

هواداران روبین کازان در سایت رسمی این باشگاه هرماه اقدام به انتخاب زیباترین گل این باشگاه می‌کنند.

هواداران این باشگاه روسیه‌ای که این فصل توانسته نتایج خوبی در لیگ اروپا بگیرد، گل‌های برتر این تیم را در ماه آگوست را انتخاب کردند که گل سردار آزمون به مولده نروژ با 35 درصد آرا در صدر زیباترین گل‌های روبین‌کازان در ماه آگوست قرار دارد.

سردار آزمون مهاجم جوان ایرانی به دلیل مصدومیت در دو هفته اخیر نتوانسته در لیست 18 بازیکن تیمش در لیگ روسیه قرار بگیرد. این بازیکن در برابر مولده توانست گل سوم تیمش را به زیبایی به ثمر برساند؛ گلی که اولین گل او برای روبین کازان محسوب می‌شود.