اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تساوی چلسی در شب جشنواره گل رئال‌


با تساوی چلسی و گالاتاسرای و پیروزی پرگل رئال‌مادرید، مرحله رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به اتمام رسید.

ایسنا: دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دو دیدار به پایان رسید.

گالاتاسرای در دیداری حساس در خانه میزبان چلسی بود که این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. حرکت خوب سزار آزپلیکوئتا و پاس این بازیکن به تورس باعث شد تا مهاجم اسپانیایی در دقیقه 9 برای چلسی گلزنی کند.

در ادامه دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر چلسی به پایان برسد. در نیمه دوم چجو مدافع پیش‌تاخته میزبان موفق شد از روی کرنر گل تساوی را به ثمر برساند تا این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در دیگر دیدار شالکه و رئال مادرید در آلمان به مصاف هم رفتند که رئال موفق شد در یک بازی یک‌طرفه با نتیجه 6 بر یک به پیروزی برسد. کریم بنزما و گرت بیل هر دو گل رئال را در نیمه نخست به ثمر رساندند.

در نیمه دوم نیز رئالی‌ها باز هم تیم برتر میدان بودند و موفق شدند با ضربه کریستیانو رونالدو به گل برسند. در ادامه باز هم رئال به گل رسید. باز هم پاس رونالدو برای بنزما رئال را به گل رساند. گرت بیل سپس موفق شد گل پنجم را به ثمر برساند و رونالدو زننده ششمین گل رئال بود. تک گل شالکه میزبان را نیز در دقیقه پایانی هونتلار به ثمر رساند.

بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا در هفته آینده برگزار نخواهد شد و تیم‌ها استراحت خواهند کرد.


ویدیو مرتبط :
بارسلونا -رئال مادرید...گل دوم رئال رونالدو تساوی...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برتری میلان، رئال و بایرن؛ جشنواره گل آرسنال و چلسی



 

 

 

آرسنال

 

 

شب دوم دور رفت مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در چهار گروه دوم پیگیری شد که در مهمترین دیدارها، رئال مادریدو میلان در مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند.

عصر ایران ورزشی- شب دوم دور رفت مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در چهار گروه دوم پیگیری شد که در مهمترین دیدارها، رئال مادرید و میلان در مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند.

در گروه E بایرن مونیخ با گل های توماس مولر و میروسلاو كلوزه 2 بر صفر رم را شكست داد تا فینالیست فصل پیش لیگ قهرمانان اروپا دور تازه این رقابت ها را با بردی مهم و روحیه بخش آغاز كند. كلوژ هم در خانه بازل سوئیس 2 بر یك پیروز از میدان خارج شد و در جدول این گروه بالاتر از جالوروسی ایستاد.

در گروه F مردان كارلو آنچلوتی در خانه ژیلینا جشنواره ای از گل را به راه انداختند. آبی های لندن با درخشش آنلكای فرانسوی با حساب 4 بر یك از سد میزبان خود عبور كردند. آنلكا به تنهایی نیمی از گل های تیمش را در این بازی به ثمر رساند. اسپارتاك مسكو نیز با گلی كه آزپیلیكوئتا، بازیكن المپیك مارسی به این تیم هدیه داد، توانست فرانسوی ها را در خانه شان شكست دهد و با 3 امتیاز به روسیه بازگردد.

در گروه G رئال مادرید در شبی كه مهاجمانش هرگز قدر فرصت های گلزنی را نمی دانستند، با دو گل هیگوآین از سد آژاكس آمستردام عبور كرد. مردان مورینیو در حالی در سانتیاگو برنابئو به پیروزی رسیدند كه كریستیانو رونالدو، آنخل دی ماریا و حتی خود هیگوآین بارها تا مرز گلزنی پیش رفتند اما استكلنبرگ، دروازه بان هلندی ها تا پایان بازی تنها دو بار توپ را از درون دروازه اش بیرون كشید.

میلان هم در جوزپه مه آتسا برابر اوسر همین نتیجه را گرفت تا فرانسوی ها چهارشنبه شب تلخی را پشت سر بگذارند. ایبرا زننده هر دو گل پیروزی بخش روسونری در این بازی بود تا رقابت میلان و رئال مادرید در گروه مرگ رقابت ها شانه به شانه پیش برود.

آرسنال و شاختار دونتسك هم تیم های پیروز گروه H رقابت ها در پایان هفته نخست بودند. در حالی كه توپچی های لندن در ورزشگاه امارات جشنواره ای از گل را به راه انداختند و اسپورتینگ براگا از پرتغال را با 6 گل بدرقه كردند، شاختار دونتسك اوكراین با یك گل از سد پارتیزان بلگراد صربستان گذشت و با 3 امتیاز در كنار آرسنال در صدر جدول گروه پایانی رقابت ها ایستاد.

نتیجه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا:

نتیجه دیدارهای چهارشنبه:

** گروه E

* بایرن مونیخ 2 - رم صفر

توماس مولر (79)، میروسلاو كلوزه (83)

* بازل یك - كلوژ 2

اشتوكر (45)(بازل)؛ رادا (9)، ترائوره (12) (کلوژ)

** گروه F

* المپیك مارسی صفر - اسپارتاك مسكو یك

آزپیلیكوئتا (82، گل به خودی)

* چلسی 4 - ژیلینا یك

مایكل اسین (13)، نیكولا آنلكا (24، 28)، استاریج (48) (برای چلسی)

آلكس (55، گل به خودی)( برای ژیلینا)

** گروه G

* رئال مادرید 2 - آژاكس آمستردام صفر

گونزالو هیگوآین (31، 73)

* میلان 2 - اوسر صفر

زلاتان ابراهیموویچ (66،69)

** گروه H

* آرسنال 6 - براگا صفر

سسك فابرگاس (9، پنالتی، 53)، آندره آرشاوین (30)، چاماخ (34)، ولا (69،84)

* شاختار دونتسك یك - پارتیزان بلگراد صفر

اسما (71)..../تحلیل:عصرایران