اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تریلر هیجان انگیز «Maleficent» با بازی آنجلینا


"بدجنس" شخصیت منفی داستان زیبای خفته است که در این فیلم آنجلینا جولی نقش آن را بازی می کند. در تریلر جدیدی که از این فیلم منتشر شده است، شاهد اژدها، پریان و موجودات عجیب دیگری هستیم که بعضی از آنها در سایه ها و تاریکی ها زندگی می کنند و بدجنس از آنها برای جنگ استفاده می کند.

 
 
 

صبح بخیر: "بدجنس" شخصیت منفی داستان زیبای خفته است که در این فیلم آنجلینا جولی نقش آن را بازی می کند. در تریلر جدیدی که از این فیلم منتشر شده است، شاهد اژدها، پریان و موجودات عجیب دیگری هستیم که بعضی از آنها در سایه ها و تاریکی ها زندگی می کنند و بدجنس از آنها برای جنگ استفاده می کند. 

به گزارش صبح بخیر به نقل از cinemablend؛ بدجنس در این داستان کودکی به نام "اورورا" را طلسم می کند و بعدها متوجه می شود که همین کودک کلید برقراری صلح در سرزمین اوست. در این میان اورورا بین نقشه های انتقامجویی بدجنس در مقابل پادشاه گیر می کند. 



تریلر فیلم سینمایی "بدجنس" را در زیر مشاهده می کنید که قرار است در ماه مه 2014 اکران شود.



ویدیو مرتبط :
تریلر فیلم Maleficent (شیطان) با بازی آنجلینا جولی:)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: تاب بازی هیجان انگیز


 
 


تاب بازی هیجان انگیز


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.