اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تریلر هوو 25 خودرو را له کرد!


سخنگوی دبیرخانه آتش‌نشانی‌های کلان‌شهرهای کشور، از برخورد یک دستگاه کامیون «هوو» با 25 دستگاه خودروی سواری در تبریز خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی دبیرخانه آتش‌نشانی‌های کلان‌شهرهای کشور، از برخورد یک دستگاه کامیون «هوو» با 25 دستگاه خودروی سواری در تبریز خبر داد.

سیدجلال ملکی در این باره گفت: وقوع یک مورد حادثه رانندگی در ساعت 11:59 دیروز (چهارشنبه) به سامانه 125 تبریز اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانی این شهر 50 از آتش‌نشانان چهار ایستگاه را به محل حادثه واقع در کمربندی شرقی تبریز اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه افزود: آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که یک دستگاه تریلر هوو حامل چندین تُن مواد شیمیایی و حلّال رنگ و مواد قابل اشتعال، با 25 دستگاه خودروی سواری برخورد کرده و واژگون شده است.

ملکی با بیان اینکه "شدت حادثه به حدی بود که چندین خودرو کاملا له شده بودند"، افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که 16 تن از سرنشینان این خودروهای سواری در کابین خودروهایشان محبوس شده‌اند و آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل، اقدامات خود برای خارج کردن این افراد را آغاز کردند.

به گفته سخنگوی دبیرخانه آتش‌نشانی‌های کلان‌شهرهای کشور، آتش‌نشانان 16 فرد حادثه دیده را برای انتقال به مراکز درمانی، به عوامل اورژانس تحویل دادند.

ملکی افزود: گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز اقدامات خود برای جلوگیری از انفجار مواد شیمیایی را آغاز کرده و با استفاده از کف و آب، مواد قابل اشتعال پخش شده در سطح بزرگراه را جمع‌آوری کردند.

وی با بیان اینکه "علت این حادثه از سوی پلیس راهور اعلام خواهد شد"، گفت: برابر شنیده‌های آتش‌نشانان تبریز از مسئولان پلیس، به احتمال زیاد نقص فنی در سیستم کنترل ترمز تریلر هوو علت این حادثه بوده است.

ملکی در ادامه، دمای محل هوای حادثه را منفی 13 درجه اعلام کرد و افزود: آتش‌نشانان پس از چهار ساعت عملیات، به اقدامات خود در این محل خاتمه دادند و به ایستگاه‌های خود بازگشتند.


ویدیو مرتبط :
هوو هوو هوو D: علیشمس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: تریلی 25 خودرو را له کرد!


برخورد یک دستگاه تریلی با 25 خودروی پارک شده در تبریز 15 زخمی بر جای گذاشت.

خبرگزاری ایرنا: برخورد یک دستگاه تریلی با 25 خودروی پارک شده در تبریز 15 زخمی بر جای گذاشت.