اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تریلر عاشقانه برد پیت و کوتیار


برد پیت و ماریون کوتیار به عنوان بازیگران اصلی تازه‌ترین درام سینمایی رابرت زمیکس که هنوز عنوانی برای آن مشخص نشده، جلوی دوربین خواهند رفت.

آی‌ سینما: برد پیت و ماریون کوتیار به عنوان بازیگران اصلی تازه‌ترین درام سینمایی رابرت زمیکس که هنوز عنوانی برای آن مشخص نشده، جلوی دوربین خواهند رفت.

تازه‌ترین پروژه سینمایی رابرت زمیکس کارگردان برنده اسکار («فارست گامپ») توسط استودیوی «پارامونت پیکچرز» از 23 نوامبر 2016 روانه پرده سینماها می‌شود. این فیلم که یک تریلر عاشقانه است و قصه‌اش در جریان جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد، براساس داستانی به قلم استیو نایت فیلمنامه‌نویس انگلیسی ساخته می‌شود.

تریلر عاشقانه برد پیت و کوتیار

تهیه‌کنندگی آن نیز به عهده گراهام کینگ است که در کنار زمیکس و استیو استارکی تولید و اجرای این پروژه را به عهده دارند.

زمیکس فیلمساز 63 ساله امریکا به تازگی درام سه‌بعدی «پیاده‌روی» (The Walk) را بر پرده سینماها داشت که پخش آن به عهده کمپانی «سونی» بود و با وجود واکنش مثبت منتقدان نتوانست در گیشه عملکرد مثبتی داشته باشد و چندان که باید و شاید با استقبال روبه‌رو نشد.

زمیکس این روزها مشغول ساخت درام‌کمدی «ماشین جنگی» برای شبکه نتفلیکس است و کوتیار بازیگر 40 ساله فرانسوی نیز مشغول بازی در فیلم اقتباسی «کیش آدمکش» با بازی مایکل فاسبندر است. این فیلم براساس یک ویدئوگیم معروف به همین نام توسط جاستین کرزل (کارگردان «مکبث») ساخته می‌شود.


ویدیو مرتبط :
دومین تریلر فیلم خشم 2014 - با بازی برد پیت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماریون کوتیار و برد پیت در جنگ جهانی دوم


ماریون کوتیار بازیگر سینمای فرانسه در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم جدید برد پیت است.

خبرگزاری مهر: ماریون کوتیار در حال گفتگو است تا در فیلمی از جنگ جهانی دوم، نقش مقابل برد پیت را بازی کند.

این فیلم محصولی از کمپانی پارامونت و نیوریجنسی خواهد بود و رابرت زمکیس این درام رمانتیک را کارگردانی می‌کند.

ماریون کوتیار و برد پیت در جنگ جهانی دوم

در این فیلم برد پیت و کوتیار در نقش آدمکش‌هایی ظاهر می‌شوند که در جریان یک ماموریت در کازابلانکا برای کشتن سفیر آلمان، عاشق هم می‌شوند. اما ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود و پس از ازدواج این دو، شخصیت پیت که یک فرانسوی- کانادایی است متوجه می‌شود همسرش جاسوسی دوجانبه است که برای دولت آلمان کار می‌کند و او باید همسرش را بکشد.

استیون نایت فیلمنامه این فیلم را نوشته است.

انتظار می‌رود این فیلم در سال جدید در کازابلانکا، لندن و کانادا فیلمبرداری شود.

خبر ساخت این فیلم اواخر بهمن ماه اعلام شده بود و این نخسیتن باری است که اطلاعات جدید از آن منتشر می‌شود.

آخرین فیلمی که زمکیس کارگردان شناخته شده و مطرح، کارگردانی کرد «پرواز» بود که با بازی دنزل واشنگتن با نقد مثبت منتقدان روبه رو شد و بیش از ۱۵۰ میلیون دلار برای پارامونت در سراسر دنیا فروش کرد و نامزد دو جایزه اسکار هم شد.

فیلم «پیاده روی» درامی با بازی جوزف گوردون لوی دیگر فیلم اوست که اکتبر ۲۰۱۵ اکران می شود.

رابرت زمکیس سازنده فیلم «فارست گامپ» با بازی تام هنکس در سال ۱۹۹۴ است که ۶ جایزه اسکار برد.