اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترک اعتیاد به سبک بچه پولدارها! +عکس


برای قشر خاصی از معتادان که متعلق به اقشار مرفه کشور هستند، کمپ های ویژه ای تاسیس شده است که اتفاقا از شیوه های بسیار مدرنی برای تبلیغ خود استفاده می کنند.

پارسینه: بر اساس "آمارهای رسمی" که توسط عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور اعلام شده است، در ایران حدود یک میلیون و 350 هزار نفر معتاد به مواد مخدر  وجود دارد،هرچند که آمار غیررسمی  حکایت از از رقمی بیش از 4 میلیون نفر دارد.

اعتیاد معضلی دیرینه در کشور ماست که در دهه های قبل، با مواد مخدر سنتی مثل تریاک شناخته می شد اما در دهه اخیر با هجوم ناگهانی مخدرهای صنعتی و شیمیایی به بازار اعتیاد(!) شکل و عوارض اعتیاد هم دستخوش تغییر شده است.

اعدام ،حبس یا اعزام به شورآباد قم برای ترک اعتیاد از شیوه های دهه شصتی برای مبارزه با معضل اعتیاد بود اما در سالهای اخیر کمپ های ترک اعتیاد جایگزین این شیوه ها شده است، اما برای قشر خاصی از معتادان که متعلق به اقشار مرفه کشور هستند، کمپ های ویژه ای تاسیس شده است که اتفاقا از شیوه های بسیار مدرنی برای تبلیغ خود استفاده می کنند.

کمپ هایی که کم از هتل ندارد و امکاناتی نظیر "استخر شنا؛بیلیارد،وسائل بدنسازی و حتی روحانی اختصاصی و ..." در آن وجود دارد.

در تبلیغات این کمپ ها، تخصص اصلی "ترک اعتیاد به شیشه و مخدرهای صنعتی" عنوان شده است.

گزارش تصویری از این کمپ های ویژه ترک اعتیاد را از نظر می گذرانید:

ترک اعتیاد به سبک بچه پولدارها! +عکس

ترک اعتیاد به سبک بچه پولدارها! +عکس

ترک اعتیاد به سبک بچه پولدارها! +عکس

ترک اعتیاد به سبک بچه پولدارها! +عکس

ترک اعتیاد به سبک بچه پولدارها! +عکس

ترک اعتیاد به سبک بچه پولدارها! +عکس

ترک اعتیاد به سبک بچه پولدارها! +عکس


ویدیو مرتبط :
مصاحبه سایت ترک اعتیاد رئیس اداره پزشکی اعتیاد آلمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترک‌ اعتیاد با زور و چماق + عکس



ترک‌ اعتیاد با زور و چماق

ترک‌ اعتیاد با زور و چماق + عکس

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از دستگیری اعضای یک مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز دراین شهر خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ عباس اسماعیلی، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت گزارش و اعلام شکایت مردمی مبنی بر این که یک مرکز ترک اعتیاد بدون مجوز برای ترک اعتیاد معتادان از شیوه‌های غیرمعقول استفاده می‌کند، موضوع مورد بررسی ماموران تالش قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه ماموران در بررسی‌های خود از صحت گزارش مردمی اطمینان پیدا کردند، افزود: آنان همچنین مطلع شدند که اعضای این مرکز ترک اعتیاد با تبلیغات کذایی توانسته بودند تعدادی ازمعتادان را به مرکز خود انتقال دهند و توسل به زور و چماق و دیگر روش‌های غیرمنطقی درصدد ترک اعتیاد معتادان برآمده‌اند.

اسماعیلی روش‌های غیرمنطقی این مرکز ترک اعتیاد را ضرب و شتم، کتک کاری شدید، تراشیدن موی سر با تیغ، تراشیدن ابرو، بستن با زنجیر، ریختن آب‌سرد روی افراد تحت درمان، وارد کردن آسیب‌های جسمی، شکستن بینی، دنده و... اعلام کرد و افزود: ماموران بخش کرگانرود تالش موضوع را به مرجع قضایی منعکس کرده و در اجرای دستور قضایی از این مرکز اعتیاد بازرسی به عمل آوردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این محل بیش از پنج گرم شیشه، آلات و ادوات شکنجه از قبیل باطوم، دستبند پلاستیکی و زنجیر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه ماموران پنج تن از اعضای این مرکز را نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند، گفت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیسی به روش‌های غیر منطقی خود برای ترک معتادان نظیر فرو کردن نفتالین در لفافه پارچه‌ به حلق افراد، بستن دست و پای معتادان با قفل، زنجیرکشیدن روی زمین، فرو بردن سربیماران در سرویس بهداشتی، وادار کردن افراد تحت درمان به رقص و ... اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه این پرونده هم‌اکنون در حال بررسی است، از شهروندان خواست، در مواجهه به چنین مواردی یا موارد مشابه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 پلیس را در جریان بگذارند.

اقلام مکشوفه از کمپ ترک اعتیاد

اقلام مکشوفه از کمپ ترک اعتیاد

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

اقلام مکشوفه از کمپ ترک اعتیاد

ایسنا