اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترکی داوری تیم‌های آذربایجانی نباشد!


سرمربی گسترش فولاد با تمجید از عملکرد شاگردانش برابر پرسپولیس می گوید بهتر است ترکی داوری بازی‌های تیم‌های آذربایجانی را بر عهده نگیرد.

ایسنا: سرمربی گسترش فولاد با تمجید از عملکرد شاگردانش برابر پرسپولیس می گوید بهتر است ترکی داوری بازی‌های تیم‌های آذربایجانی را بر عهده نگیرد.

 رسول خطیبی پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس درباره این دیدار گفت: به هواداران،‌ کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس تبریک می گویم و یک تبریک ویژه به بازیکنان خود دارم. آن ها جان‌دار بازی کردند از دقیقه 30 تا 40 تیم ما کمی عقب کشید و در یک موقعیت مشکوک به پنالتی ضربه خوردیم. در سایر دقایق فوتبال بازی کردیم از بازیکنان خودمان که خیلی از آن ها گمنام بودند متشکرم.

او در پاسخ به سوالی درباره داوری، اظهار کرد: در این مدت زمانی که این بازی ها شروع شده پنالتی ما را نگرفتند، گل سالمان را نگرفتند، اما ما کار خود را کار می کنیم و به داوری اعتراض نمی کنیم اما نیمه اول با کارت‌هایی که ترکی داد. بازیکنان ما را تا حد زیادی در استرس برد از جهار کارت نیمه اول سه کارتش به نظرم سخت گیرانه بود. من هیچ گاه به داوری اعتراض ندارم. ترکی از بهترین داوری‌های ایران است. اگر برای بازی‌های تیم های تبریزی ترکی را انتخاب نکنند، ما بیشتر ایشان را دوست داریم. این خواهش من است. مردم آذربایجان هم از این تصمیم راضی خواهند شد. یک صحنه پنالتی روی ایمان موسوی داشتیم با این حال باید کارشناسان درباره این صحنه‌ها صحبت کنند با این حال خواسته من خواسته تمام مردم آذربایجان است و امیدوارم اجرا شود.

خطیبی در پایان گفت: قطعا جزو 10 تیم ابتدای جدول خواهیم بود، ما در هر بازی حداقل بالای شش موقعیت گل داشتیم که البته دراین بازی کمتر بود و امیدوارم در بازی‌های آینده موقعیت‌هایمان تبدیل به گل شود، اما این قول را به مردم آذربایجان می دهم که قطعا تیم ما در انتهای لیگ جزو 10 تیم ابتدایی خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
آهنگ شاد جدید آذربایجانی - منی سئومیر - ترکی آذربایجانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عنایت: تیم داوری دیدار ذوب‌آهن و مس محروم می‌شوند



 

 

عنایت: تیم داوری دیدار ذوب‌آهن و مس محروم می‌شوند

 

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از محرومیت تیم داوری دیدار ذوب آهن و مس کرمان خبر داد و گفت: مدت این محرومیت در نشست کمیته داوران مشخص خواهد شد.

مسعود عنایت ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به اشتباهی که مجموعه تیم داوری مسابقه ذوب آهن و مس کرمان مرتکب شدند، علاوه بر سعید بخشی زاده داور مسابقه ، داود رفعتی کمک داور اول، حمید غمزه کمک داور دوم، آرش خرمیان داور چهارم و سیامک بخشی ناظرداوری با محرومیت روبرو خواهند شد.

وی تصریح کرد: البته عده‌ای مغرضانه نسبت به سعید بخشی زاده و میزان محرومیت او اظهار نظر می کنند و می خواهند او را از صحنه داوری کشور محو کنند در حالیکه او به عنوان یک انسان مرتکب اشتباهی شده که توان آن با محرومیت از داوری پس می دهد ولی موضع گیری هایی که نسبت به او می شود منصفانه نیست.

عنایت یادآورشد: ما نباید به خاطر یک اشتباه داور را نابود کنیم و شرایطی را برای او ایجاد کنیم که از آسایش روحی و روانی  را از او بگیریم.

عنایت در خصوص اینکه گفته می شود با توجه به اشتباه فاحش بخشی زاده وی احتمالا از فهرست داوران الیت هم کنار گذاشته می‌شود گفت: مگر ما نسبت به داورمان کینه و غرض داریم که بخواهیم او را به خاطر یک اشتباه در بازیهای داخلی از فهرست داوران الیت حذف کنیم.

وی اضافه کرد: اگر دیدید داور ژاپنی دیدار ازبکستان و بحرین به خاطر آن اشتباه از فهرست بین المللی خارج شد این کار توسط فدراسیون فوتبال ژاپن صورت گرفت نه فیفا.

رئیس کمیته داوران یادآور شد: اگر بخشی‌زاده را از فهرست الیت خارج کنیم جز ضرر چه نفعی برای داوری فوتبال مان دارد. بخشی زاده در لیست الیت می‌ماند چون برای رسیدن به این جایگاه سالها زحمت کشیده است.