اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترکیه شمال عراق را هم بمباران کرد



اخبار,اخباربین الملل ,حملات ترکیه به  شمال عراق

دولت آنکارا می گوید مبارزه خود با تروریسم را با دستگیری ها در داخل و حملات هوایی به مواضع داعش در سوریه و مواضع پ.ک.ک در عراق شدت بخشیده است.

جت های جنگنده ارتش ترکیه دیشب مناطقی را در شمال عراق را هم بمباران کردند.ترکیه شمال عراق را هم بمباران کرد

به گزارش عصر ایران به نقل از منابع رسانه ای ترکیه ای، جت های اف 16 ارتش ترکیه کمتر از یک روز پس از بمباران مواضع داعش در داخل خاک سوریه، دیشب مناطقی از شمال عراق را نیز بمباران کردند.

بر اساس این گزارش ها ترکیه در حمله دیشب 5 پایگاه مربوط به گروه پ.ک.ک را در شمال عراق هدف قرار داده است.

این نخستین حمله به شمال عراق در 4 سال گذشته محسوب می شود.

همچنین نیروهای امنیتی ترکیه  بامداد جمعه صدها نفر را به اتهام ارتباط با گروه های تروریستی دستگیر کردند. در این چارچوب نزدیک به 300 نفر  در 13 استان مختلف ترکیه دستگیر شدند.

رجب طیب اردوغان رییس جمهور و احمد داوود اوغلو نخست وزیرترکیه دیروز در اظهار نظرهای جداگانه ای از ادامه مبارزه این کشور با تروریسم خبر دادند.

دولت آنکارا می گوید مبارزه خود با تروریسم را با دستگیری ها در داخل و حملات هوایی به مواضع داعش در سوریه و مواضع پ.ک.ک در عراق شدت بخشیده است.


 اخبار  بین الملل  -   عصر  ایران


ویدیو مرتبط :
مواضع گروه دولت اسلامی در شمال عراق زیر بمباران آمریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنگنده های ترکیه شمال عراق را بمباران کردند



 

 

رسانه های خارجی لحظاتی پیش از حملات جنگنده های ارتش ترکیه به شمال عراق خبر دادند.

به گزارش مهر، شبکه الجزیره در خبر فوری گزارش داد جنگنده های ترکیه شمال عراق را بمباران کردند.

امروز در اثر حمله شورشیان کرد به مقر سربازان ترکیه در استان حکاری این کشور 24 سرباز کشته و 18 نفر دیگر زخمی شدند که این اقدام خشم آنکارا را بر انگیخت.

هنوز مقامهای ترکیه رسماً در این باره اظهار نظری نکرده اند اما روزنامه "حریت" به نقل از خبرگزاری کردی "فرات" اعلام کرد که واحدهای ارتش ترکیه از مرزها عبور کرده و با شورشیان در داخل خاک عراق درگیر شدند.../تحلیل:مهر