اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تريبون مجلس جاي بررسي اختلافات داخلي...



 

 

 

تريبون مجلس جاي بررسي اختلافات داخلي...

 

مديرمسوول سايت فراكسيون اصولگرايان:

تريبون مجلس جاي بررسي اختلافات داخلي فراكسيون نيست


به زودي از ميان افراد متخصص در حوزه خبري و فني، كادر فعال در سايت فراكسيون اصولگرايان انتخاب مي‌شوند/برخي انتقادات به هيات رئيسه فراكسيون اصولگرايان، بهانه‌تراشي است و در شان نمايندگان نيست.

حسين نقوي مديرمسوول سايت فراكسيون اصولگرايان مجلس در واكنش به نطق نماينده كهكلويه وبويراحمد كه به انتقاد شديد از هيات رئيسه فراكسيون اصولگرايان و سايت اين فراكسيون پرداخته بود، گفت: تريبون مجلس جاي حل مسائل دروني فراكسيون نيست.
نماينده ورامين در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، با اشاره به جلسه عصر ديروز فراكسيون اصولگرايان كه طي آن وي به‌ عنوان مديرمسوول سايت اين فراكسيون انتخاب شده است، اظهارداشت: تاكنون بنده مسوول راه‌اندازي اين سايت بودم و از اين پس رسما مديرمسوول آن خواهم شد.
به گفته نقوي، وي به زودي از ميان افراد متخصص در حوزه خبري و فني كادر فعال در سايت فراكسيون اصولگرايان را انتخاب خواهد كرد.
مدير مسوول سايت فراكسيون اصولگرايان در واكنش به نطق احمد بزرگواري نماينده كهكلويه و بويراحمد در جلسه چهارشنبه مجلس كه به بروز مشكلاتي در سايت فراكسيون اصولگرايان اشاره داشت، گفت: بروز چنين ايراداتي در فعاليت‌هاي خبري و رسانه‌اي، امري عادي است و حادثه خاصي نبوده كه برخي بخواهند از تريبون مجلس آنرا پيگيري كنند.
وي با اعتقاد به اينكه برخي نمايندگان با طرح اين انتقادات، به دنبال اهداف و مسائل ديگري هستند، انتقادات آنها را بهانه‌تراشي خواند و افزود: اين نوع برخوردهاي تند با هيات رئيسه فراكسيون اصولگرايان در شان نمايندگان نيست.
نقوي با تاكيد بر اينكه هيچ فراكسيوني مسائل دروني خود را پشت تريبون مجلس اعلام نمي‌كند، يادآور شد: جاي حل اين نوع مسائل در جلسات مجمع عمومي فراكسيون است و همه اعضاي بايد وحدت دروني فراكسيون را حفظ كنند...../تحلیل:خبرگزاری ایلنا


ویدیو مرتبط :
نفرین امام رضا(ع)(اختلافات مجلس و دولت و ناراحتی مقام معظم رهبری)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بررسي بودجه 89 در صحن علني مجلس



 

 

بررسي بودجه 89


ماده واحده لايحه بودجه فردا راي گيري مي‌شود/ لاريجاني گفت :برخي از رديف‌ها كه دچار اشتباهاتي بوده‌اند اصلاح شده و گزارش آن به دست شما رسيده است از شما نيز خواهش مي‌كنم چنانچه در اين مورد نظري داريد ارائه دهيد.

ايلنا:دقايق پيش بررسي بودجه 89 در صحن علني مجلس پايان يافت و بنابر اعلام رئيس مجلس راي گيري در رابطه با ماده واحده اين لايحه صبح فردا در صحن علني مجلس صورت گيرد.
به گزارش خبرنگار پارلماني ايلنا پس از راي‌گيري در رابطه با پيشنهادات كميسيون‌هاي تخصصي علي لاريجاني خطاب به نمايندگان اظهار داشت: بحث بودجه در اين جا خاتمه پيدا مي‌كند و صبح فردا در رابطه با ارقام كلي بودجه و همچنين راي گيري در رابطه با ماده واحده آن تصميم گيري خواهيم كرد.
وي ضمن تشكر از نمايندگان خاطرنشان كرد: برخي از رديف‌ها كه دچار اشتباهاتي بوده‌اند اصلاح شده و گزارش آن به دست شما رسيده است از شما نيز خواهش مي‌كنم چنانچه در اين مورد نظري داريد ارائه دهيد.
وي در پايان گفت: همانطور كه مستحضريد همه بحث‌هاي مورد به لايحه بودجه در صحن علني مجلس صورت گرفت در حال حاضر به بررسي آن خاتمه خواهيم داد.