اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترویج همجنس گرایی در ساختمان پزشكان


سریال ساختمان پزشكان كه چندماهی است از شبكه ۳ سیما پخش می‌شود، برای دومین بار در طول پخش خود، در دو قسمت آخر پخش شده به ترویج همجنسگرایی پرداخت!

سریال ساختمان پزشكان كه چندماهی است از شبكه ۳ سیما پخش می‌شود، برای دومین بار در طول پخش خود، در دو قسمت آخر پخش شده به ترویج همجنسگرایی پرداخت!

سریال ساختمان پزشكان كه چندماهی از پخش آن از شبكه ۳ سیما می گذرد، علی‌رغم خوش ساخت بودن و مفرح بودن برخی قسمتهای آن و استقبال مناسب مردم از آن، با اباحه گری‌ها و ترویج زندگی به سبك غربی زنگ خطر را برای كارشناسان و صاحبان نظر به صدا در آورده است.

در دو قسمت آخری كه از این مجموعه در تاریخ ۲۹ و ۳۰ تیرماه پخش گردید، یك ظاهرا بیمار روانی كه خود را بیمار روانی می‌دانست، رسما با ابراز عشق به نیما افشار هر كاری می كند تا دل وی را به دست آورد! این تلاش‌ها از خرید یك ساعت لوكس چند میلیونی گرفته تا نوشتن یك دفتر شعر پر از اشعار سخیف عاشقانه برای نیما افشار پیش می‌رود و تمام تلاش خود را برای فهماندن این موضوع به مخاطبان می كند!

این موضوع در پایان قسمت دوم نیز در اوج وقاحت پیش رفته و بیمار از دكتر می‌خواهد سرش را بر روی شانه او بگذارد تا كمی آرام بگیرد! اوج این صحنه آنجاست كه پدر نیما افشار با تعجب و همسر وی با نوعی حسادت به آن دو خیره شده اند!

پیش‌تر نیز در یكی از قسمت‌های ابتدایی این مجموعه دختری كه در زمان بیماری هم اتاقی همسر نیما افشار«نارنین» بوده و این دو در زمان جوانی با هم قرار گذاشته بودند كه تا آخر عمر با همدیگر بمانند و هیچ‌گاه با هیچ مردی ازدواج نكنند! این نظریه كه نظریه فمنیست‌های دو آتشه و همجنسگرایان غربی است كه هیچ گاه با جنس مخالف ازدواج نكنند، رسما در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و از طریق این سریال ترویج شده است.

یا این حال، شاید از دید برخی این نوع نگاه به موضوع در ظاهر كمی سختگیرانه به نظر آید، اما باطن امر این است كه اباحه گری‌های ترویج شده در این سریال كه در آن هیچ خانه‌ای پرده‌ای برای پوشش نداشته و در آن هركس به راحتی در خانه دیگری را باز می‌كند و وارد می‌شود و روابط مردان و زنان هم كاملا بدون هیچ قید و بند اخلاقی است، باعث شده است كارشناسان در مورد عواقب این نوع ترویج بی‌بندوباری‌ها هشدار دهند! اخیرا نیز حسن عباسی این سریال را ترویج دهنده افكار فروید، روانشناس آلمانی دانسته بود.

حال باید دید مسئولان صدا و سیما در قبال این نوع برخوردها در سریالی با این حجم مخاطب چه راهكاری را در پیش گرفته تا از ترویج بی‌بند و باری رسمی در رسانه ملی بپرهیزد؟!

منبع: صراط


ویدیو مرتبط :
مسیحیت و همجنس گرایی!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توزیع فیلم ترویج همجنس‌گرایی در خوابگاه دانشگاه



توزیع فیلم ترویج همجنس‌گرایی در خوابگاه دانشگاه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شنیده شده است، اخیرا فیلمی با عنوان «شرایط» - توسط افرادی ناشناس در محیط خوابگاهی دانشگاه تربیت مدرس توزیع گردید.

به‌گزارش خبرنامه دانشجویان ایران فیلم مذکور در خصوص مشکلات همجنس‌گرایان در ایران ساخته شده که دارای تصاویری زننده و مبتذل می‌باشد و به سرعت در محیط خوابگاهی توسط دانشجویان مشاهده و از طریق لپ‌تاپ و فلش نیز تکثیر گردیده است./انتخاب