اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترور یک نماینده مجلس سوریه



اخبار,اخبار بین الملل , ترور یک نماینده مجلس سوریه

 

اخبار بین الملل - ترور یک نماینده مجلس سوریه

الیونس در مسیر حرکت از جاده ای که شهر حماه را به سلمیه متصل می کند، روز گذشته (سه شنبه) به ضرب گلوله تروریست ها کشته شد.

وارث الیونس، نماینده مجلس سوریه توسط تروریست ها در استان حماه ترور شد.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه سانا، الیونس در مسیر حرکت از جاده ای که شهر حماه را به سلمیه متصل می کند، روز گذشته (سه شنبه) به ضرب گلوله تروریست ها کشته شد.

وی نماینده استان حماه در پارلمان سوریه بود.

از زمان آغاز بحران سوریه در مارس 2011 تاکنون، چند مقام سوری ترور شده اند.

این درحالی است که منابع مخالفان سوریه ادعا کرده که یونس بر اثر افتادن در دام نصب شده در جاده میان دو شهر حماه و سلمیه کشته شده است.

مقامات سوریه گروههای تروریستی مخالف دولت را مسئول این جنایت می دانند.

درگیری های سوریه که در آن گروه های تروریستی مورد حمایت غرب و کشورهای عربی برای برکناری حکومت سوریه می جنگند، وارد چهارمین سال خود شده است.

اخبار بین الملل - عصر ایران

 


ویدیو مرتبط :
ترور نماینده مجلس در پشت فرمان خودرویش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نماینده مجلس: امروز خاکریز سوریه خاکریز ایران است



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس:

امروز خاکریز سوریه خاکریز ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: سوریه زمانی که تمامی کشورها به سرکردگی صدام ملعون جنگ را به ما تحمیل کرد در کنار ما بود و امروز خاکریز سوریه خاکریز ما است.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در حاشیه مراسم پاسداشت آزادگان کهگیلویه اظهار داشت: باید در همه حال ارادت خود را به آزادگان جنگ تحمیلی نشان دهیم و با تمام توان برای رفع مشکلات آنها تلاش کنیم.

نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام با بیان اینکه ایجاد نظام مقدس جمهوری اسلامی در عصر ما یک امتحان الهی بود، ابراز داشت: خیلی از کسانی که در راه تحقق این نظام و انقلاب زجر و سختی کشیدند و حتی شهید شدند آرزوی دیدن این روزها را داشتند.

بزرگواری افزود: یکی از مصادیق این آزمایش الهی برای نظام ما اسارت آزادگان بود که در جنگ تحمیلی یکی از بهترین فصل‌های انقلاب ما به وقوع پیوست.

وی با بیان اینکه رژیم بعث سعی کرد تمام عقده‌های خود را بر سر اسرای ما خالی کند، تصریح کرد: چیزی که در این میان مایه مباهات ما خواهد بود، سربلندی اسرا در دوران اسارت است.

نماینده ادوار هشتم و نهم شورای اسلامی بیان کرد: آزادگان ما سخت‌ترین شرایط را از لحاظ روحی و جسمی تحمل کردند و امروزه ما وظیفه داریم که در خدمات‌رسانی به آنها از هیچ کوششی مضایقه نکنیم.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی و چرام با اشاره به اینکه باید سعی شود خاطرات و زجرهای اسرا به رشته تحریر در آورده شوند، تصریح کرد: البته در این زمینه کارهایی انجام گرفته ولی باز جای کار بسیار دارد.

بزرگواری با بیان اینکه اجر و مزد حماسه‌آفرینی آزادگان با هیچ چیزی معاوضه نخواهد شد، اضافه کرد: آزادگان باید قدر خود را بدانند و کماکان پای نظام و رهبری بایستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات سوریه اذعان داشت: سوریه زمانی که تمامی کشورها به سرکردگی صدام ملعون جنگ را به ما تحمیل کرد در کنار ما بود و امروز خاکریز سوریه خاکریز ماست.

بزرگواری با ذکر این مطلب که امروزه سوریه در مقابل شیخ‌نشینان متعفن قرار گرفته و هدف آنها حذف سوریه است، تاکید کرد: ما وظیفه داریم از مردم و کشور سوریه با تمام توان حمایت کنیم./فارس