اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترور یک مسئول دایره ترورهای «داعش»



اخبار,اخباربین الملل,گروه‌های تروریستی داعش

در ادامه اختلافات و درگیری‌های مسلحانه گروه‌های تروریستی، منطقه «غوطه شرقی دمشق» شاهد ترور مسئول دایره ترورهای «داعش» و زبده‌ترین تک‌تیرانداز این گروه تروریستی تکفیری توسط افراد مسلح ناشناس بود.

در ادامه اختلافات و درگیری‌های مسلحانه گروه‌های تروریستی، منطقه «غوطه شرقی دمشق» شاهد ترور مسئول دایره ترورهای «داعش» و زبده‌ترین تک‌تیرانداز این گروه تروریستی تکفیری توسط افراد مسلح ناشناس بود.

به گزارش فارس در دمشق، درگیری بین گروه‌های مسلح تروریستی با هلاکت دو سرکرده گروه تروریستی تکفیری «داعش» در منطقه «غوطه شرقی دمشق» بار دیگر از سرگرفته شد.

افراد مسلح ناشناس روز گذشته «جهاد الخولی»، ملقب به «ابو عبیده سوری» را که مسئول دایره ترورهای داعش در استان دمشق به شمار می‌آمد و همچنین «ابو ایهم»، زبده‌ترین تک‌تیرانداز داعش در منطقه غوطه شرقی دمشق را ترور کردند.

این ترور در یکی از شهرک‌های غوطه شرقی روی داد و هویت عاملان ناشناس است، اما داعش گروه تروریستی «جیش الاسلام» به سرکردگی «زهران علوش» را متهم به این ترورها کرده است، چراکه از یک سو این افراد تحت پیگرد جیش الاسلام بودند و از سوی دیگر داعش و جیش الاسلام در ریف دمشق با یکدیگر رقابت دارند و بارها مقابل هم صف آرایی کرده‌اند.

جیش الاسلام به دلیل ترور دو سرکرده‌اش به نام‌های «الخطاب الشیفونی» و «نبیل عدس» که از سرکرده‌های صف اول این گروه وابسته به عربستان سعودی به شمار می‌آمدند، دستور پیگرد ابو عبیده را صادر کرده بود.


 اخبار بین الملل  -  فارس


ویدیو مرتبط :
دستگیری ابو حمرة مسئول بمب گذاری های داعش در لیبی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترور مسئول دادگاه داعش در موصل



اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

 

اخبار بین الملل - ترور مسئول دادگاه داعش در موصل

افراد مسلحی در شهر موصل در شمال عراق، مسئول دادگاه گروهک تکفیری «داعش» در این شهر را ترور کردند.

به گزارش فارس، منابع خبری در عراق اعلام کردند که افرادی مسلح امروز دوشنبه «اسامه عبدالوهاب الطائی» را در شهر موصل ترور کردند.
 
شبکه المیادین اعلام کرد که الطائی مسئول دادگاه گروهک داعش در شهر موصل بود.
 
بنا بر این گزارش، این مسئول گروهک داعش با سلاحی ترور شده است که مجهز به صداخفه‌کن بوده است.
 
شهر موصل از خردادماه گذشته در اشغال گروهک داعش قرار دارد و از روز گذشته ارتش عراق با کمک نیروهای مردمی و عشایر در صدد آغاز عملیاتی بزرگ برای آزادسازی آن است.

اخبار بین الملل - فارس