اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترور نخست وزیر اسرائیل ناکام ماند


روزنامه صهیونیستی معاریو مدعی بازداشت شماری از افراد وابسته به حماس شد، این افراد قصد ترور نخست وزیر اسرائیل را داشتند.

خبرگزاری میزان: روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت که افرادی که اخیرا از سوی سازمان امنیت داخلی اسرائیل (شاباک) دستگیر شده و اعضای حماس خوانده شده اند در صدد انفجار بمب زیر تریبونی بودندکه بنیامین نتانیاهو قصد داشت در آنجا سخنرانی کند.

شاباک اخیرا مدعی شده است که شماری از اعضای حماس را در دو منطقه قدس و الخلیل دستگیر کرده است.

معاریو به نقل از منابع نزدیک به شاباک می نویسد: شماری از اعضای وابسته به حماس در مراحل اجرایی عملیات ضد صهیونیستی بودند.

به نوشته این روزنامه صهیونیستی شش تن از فعالان حماس که بازداشت شده اند از اهالی قدس الخلیل بودند.


ویدیو مرتبط :
حمله پهپادی اوکراین برای ترور پوتین ناکام ماند + فیلم - مشرق نیوز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی برای فشار بر 1+5 به کانادا متوسل شد/نتانیاهو: تا وقتی در قدرت باشم، قدس پایتخت اسرائیل خواهد ماند



 فشار وزیر اطلاعات رژیم صهونیستی بر 1+5 ,مذاكرات ژنو

 وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی برای فشار بر 1+5 به کانادا متوسل شد

وزیر اطلاعات رژیم صهونیستی از نخست‌وزیر کانادا خواست از نفوذش روی دولت‌های کشورهای متحد در زمینه‌ی لغو نکردن تحریم‌ها پیش از کنارگذاشته شدن کامل برنامه‌ی هسته‌یی ایران استفاده کند.

یووال اشتاینیتز ، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با روزنامه‌ی کانادایی " گلوب اند میل " گفت: کانادا از نفوذ بسیاری برخوردار است و می‌تواند از این نفوذ در جای دیگر استفاده کند.

اشتاینیتز که به آمریکای شمالی سفر کرده است و قرار است با مقامات کانادا و آمریکا دیدار و گفت‌وگو کند علاوه بر آن به استفان هارپر، نخست وزیر کانادا گفت که توانایی غنی‌سازی اورانیوم ایران باید متوقف شود و اعمال فشار تنها راه برای انجام این کار است.

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی مدعی شد: هر چه فشار بیش‌تر باشد احتمال موفقیت دیپلماسی بیش‌تر است. این تنها ابزار موجود است.

رژیم صهیوینستی که تنها دارنده تسلیحات هسته‌یی در خاورمیانه است از نتایج مثبت مذاکرات ایران و 1+5 در ژنو احساس خطر کرده و در تلاش است به هر طریق و با استفاده از لابی‌های خود مذاکرات را با مشکل مواجه کند.

 

 فشار وزیر اطلاعات رژیم صهونیستی بر 1+5 ,مذاكرات ژنو


نتانیاهو: تا وقتی در قدرت باشم، قدس پایتخت اسرائیل خواهد ماند

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد تا زمانی که قدرت را در دست داشته باشد، قدس پایتخت اسرائیل خواهد ماند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) اعلام کرد: تا زمانی که در این منصب باشم، قدس پایتخت اسرائیل خواهد ماند.

در همین راستا، کمیته وزارتی پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) روز دوشنبه طرحی را امضا کرد که بر اساس آن واگذار کردن اراضی قدس یا مذاکره درباره آن منوط به آراء 80 نماینده از 120 نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی است. /ایسنا