اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تروریست زن نما در کربلا دستگیر شد


بر اساس بازجویی ها و بررسی های اولیه انجام شده، این مرد زن نما قصد داشته با وارد شدن به حرم مطهر أبا عبدالله الحسین (علیه السلام)، یک عملیات انتحاری انجام دهد.

نیروهای امنیتی کربلا موفق شدند یک مرد زن نما که قصد انجام عملیات تروریستی در این شهر را داشت، بازداشت کنند.

خبرنگار در ادامه افزود: بر اساس بازجویی ها و بررسی های اولیه انجام شده، این مرد زن نما قصد داشته با وارد شدن به حرم مطهر أبا عبدالله الحسین (علیه السلام)، یک عملیات انتحاری انجام دهد.

خبرنگار افتخاری ما همچنین به نقل از سردار "علاء الغانمی" مدیر بخش اطلاع رسانی فرماندهی پلیس کربلا، گفت: نیروهای امنیتی موفق شدند این مرد زن نما را در نزدیکی یکی از نقاط بازرسی که ورودی بین الحرمین به شمار می رود، شناسایی و بازداشت کنند.

منبع: تابناک



ویدیو مرتبط :
تروریست زن نما!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن چاقوكش دستگیر شد



 

زنی كه برای تامین هزینه اعتیاد شوهرش ، رانندگان خودروهای مدل بالا را با چاقو زخمی می‌كرد و پول زور می‌گرفت ، دستگیر شد.چندی پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی تهران از زنی جوان به اتهام سرقت مقرون به آزار شكایت كرد.

ماموران با اطلاع از این موضوع به یكی از محله‌های شمالی تهران اعزام شدند و با شناسایی شاكی به تحقیق از او پرداختند و به این نتیجه رسیدند كه مشخصات زن متهم به سرقت با دزد تحت تعقیب پلیس مطابقت دارد.

شاكی در تشریح ماجرا به پلیس گفت: شب حادثه در حال بازگشت به خانه‌ام بودم كه متوجه مادر و فرزندی در حاشیه خیابان شدم و در تاریكی شب آنها را سوار خودرو كردم.


شاكی افزود: پس از طی مسافتی زن جوان گفت فرزندش بیمار است و از من خواست آنها را به یك بیمارستان برسانم. با اعتماد به حرف‌های زن مسافر، برای نجات بچه بیمار به سمت بیمارستان حركت كردم.


شاكی تصریح كرد: به فاصله كمی از بیمارستان، زن مسافر با چاقویی مرا تهدید كرد و پول‌هایم را خواست.


مقاومت در برابر دزد، حادثه آفرید


وی ادامه داد: در همین موقع در برابر خواسته زن سارق مقاومت كردم كه او با چاقو مرا زخمی كرد و با سرقت پول و مدارك هویتی‌ام، همراه فرزندش فرار كرد. به دنبال فرار زن متهم به سرقت، با برادرم تماس گرفتم و تقاضای كمك كردم كه او مرا به بیمارستان منتقل كرد.


با شكایت این مرد و تشكیل پرونده‌ای در این رابطه، ماموران با اطلاعاتی كه از شاكی به دست آوردند، به چهره‌نگاری رایانه‌ای از زن متهم به سرقت پرداختند و جستجو برای یافتن وی آغاز شد.


در حالی كه تحقیقات در این ارتباط آغاز شده بود، مردان دیگری هم به پلیس آگاهی مراجعه و شكایت‌های مشابهی ارائه كردند.


تصاویر رایانه‌ای راز گشود


ماموران با اطلاعاتی كه از شاكیان به دست آوردند معلوم شد تصاویر رایانه‌ای از متهم فراری با هم مطابقت دارد و او به یك شیوه اموال مردان را به سرقت برده است.


به این ترتیب تصویر رایانه‌ای زن متهم به سرقت در اختیار گشت‌های انتظامی قرار گرفت تا هرچه سریع‌تر دستگیر شود.


تماس مالباخته، دزد را گرفتار كرد


تحقیقات پلیسی در این رابطه ادامه داشت تا این‌كه اوایل هفته جاری مردی با مركز فوریت‌های پلیسی 110 تهران تماس گرفت و گفت در دام یك زن سارق گرفتار شده و از ترس جانش پول‌هایش را در اختیار او قرار داده است.


ماموران با اطلاع از این موضوع به یكی از محله‌های شمالی تهران اعزام شدند و با شناسایی شاكی به تحقیق از او پرداختند و به این نتیجه رسیدند كه مشخصات زن متهم به سرقت با دزد تحت تعقیب پلیس مطابقت دارد.


بنابراین ماموران كه احتمال می‌دادند زن متهم به سرقت همچنان در آن حوالی باشد، به جستجوی خود ادامه دادند تا این‌كه دزد فراری را در حالی كه طعمه جدیدی را شناسایی و قصد سوار شدن به خودروی مدل ‌بالایی را داشت شناسایی و دستگیر كردند.


پس از انتقال زن متهم به پلیس آگاهی تهران، وی در بازجویی به سرقت‌های متعدد اعتراف كرد.


اعتراف متهم


زن متهم در تشریح ماجرای سرقت‌ها به پلیس گفت: شوهرم معتاد بود و برای تامین هزینه اعتیادش اموال خانه را می‌فروخت تا این كه پس از مدتی مرا مجبور به گدایی كرد. متهم ادامه داد: او حتی به پول‌های به دست آمده از گدایی نیز قانع نبود و پول بیشتری از من می‌خواست تا عاقبت مرا مجبور كرد بر سر راه خودروهای مدل بالا قرار بگیرم و به بهانه این كه فرزندم بیمار است، از آنها بخواهم مرا به بیمارستان منتقل كنند، بعد از طی مسافتی با چاقو آنها را تهدید به مرگ كرده و پول‌هایشان را به سرقت ببرم.


زن متهم به سرقت تصریح كرد: در جریان سرقت‌ها هنگامی كه صاحبان خودروهای مدل بالا در برابر خواسته‌ام مقاومت می‌كردند، آنها را با چاقو زخمی و پول و مدارك هویتی‌شان را سرقت می‌كردم تا بعدها از آنها اخاذی كنم.


بنابراین گزارش، متهم با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تكمیلی از وی ادامه دارد.../جام جم آنلاین