اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تروریست ریش قرمز داعش کیست؟ +عکس


یکی از اعضای گروه تروریستی داعش که با ریشی قرمز در عملیات تروریستی این گروه حضور دارد یک فرانسوی است.

خبرگزاری ابنا: یک فرانسوی ۶۰ ساله پس از مهاجرت به سوریه به گروه تروریستی داعش پیوسته است.

«ابوصهیب الفرانسی» که ریش بلند قرمز، لباسی بلند و تفنگی بر دوش دارد، در یک نوار ویدئویی خود را رئیس یک شرکت معرفی کرده که به واسطه کارش به ۳۸ کشور جهان نیز سفر کرده است.

این مرد فرانسوی می‌افزاید با شنیدن خبر تاسیس خلافت در سرزمین‌های تحت کنترل داعش در عراق و سوریه توسط «ابوبکر البغدادی» در ژوئن ۲۰۱۴، راهی سوریه شده است.

نمودار پیوستن فرانسوی‌ها به گروههای تروریستی از جمله داعش نشان می‌دهد که از ابتدای سال ۲۰۱۴ تا پایان این سال، ۱۳۰ درصد رشد داشته است.

تعداد شهروندان فرانسوی یا مقیم این کشور که برای انجام عملیات تروریستی در سوریه یا عراق به داعش یا جبهة النصرة پیوسته‌اند از ۵۵۵ نفر در ابتدای سال ۲۰۱۴ میلادی به ۱۲۸۱ نفر در انتهای این سال افزایش یافته است.

پیوستن افراد مشکلاتی برای دولت فرانسه خواهد داشت و بازگشت آنان نیز مانند بمب انفجاری می‌ماند، چرا که همانند نیروهای آمریکایی که از جنگ ویتنام بازگشتند، می‌توانند مشکلات اجتماعی و اخلافی بسیاری را با توجه به شرایطی که در آن زندگی کرده‌اند را ایجاد کنند که این امر بسیار خطرناک است.

اداره اطلاعات فرانسه چندی پیش اعلام کرد: ۲۴۰ نفر از افراد وابسته به گروه‌های تروریستی که از سوریه و عراق به کشور بازگشته‌اند، توسط دستگاه امنیتی فرانسه دستگیر و در انتظار محاکمه هستند.

بازگشت این افراد به فرانسه و رغبت آن‌ها برای رفتن به مناطق درگیری و داشتن افکار انجام عملیات تروریستی در خاک این کشور، بد‌ترین خطر و مشکلی است که پاریس در این شرایط بحرانی با آن روبرو است و امنیت ملی فرانسه را تهدید می‌کند.

فرانسه در میان کشورهای اروپایی بیشترین اقلیت مسلمان (حدود شش و نیم تا هفت میلیون مسلمان که حدود ۱۰ درصد جمعیت این کشور است) را در خود جای داده است. این افراد عمدتا آفریقایی تبار هستند که از شمال آفریقا و از کشورهای الجزایر و تونس به این کشور مهاجرت کرده‌اند.

رفتار دو گانه کشورهای غربی از جمله فرانسه با مسلمانان و آموزش تروریست‌های خطرناک به منظور اعزام به سوریه برای مقابله با دولت قانونی دمشق، عامل اصلی ناامنی‌های اخیر در اروپا عنوان شده است.

حادثه تروریستی اخیر در پاریس که به کشته شدن ده‌ها نفر انجامید، توسط افرادی انجام شد که با تروریستهای القاعده و داعش همکاری داشته‌اند.

تروریست ریش قرمز داعش یک فرانسوی است + تصاویر

تروریست ریش قرمز داعش یک فرانسوی است + تصاویر

تروریست ریش قرمز داعش یک فرانسوی است + تصاویر

تروریست ریش قرمز داعش یک فرانسوی است + تصاویر

تروریست ریش قرمز داعش یک فرانسوی است + تصاویر

تروریست ریش قرمز داعش یک فرانسوی است + تصاویر

تروریست ریش قرمز داعش یک فرانسوی است + تصاویر


ویدیو مرتبط :
أبوعزرائیل کیست؟/ ^قاتل تروریست های داعش^

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ریش قرمز داعش کشته شد (+عکس)



اخبار, ریش قرمز داعشد


اخبار بین الملل - ریش قرمز داعش کشته شد

رئیس‌جمهور چچن اعلام کرد «ابو عمر الشیشانی» از سرکردگان اصلی گروه تروریستی داعش، کشته شده است.

به گزارش فارس، «رمضان قدیروف» رئیس‌جمهور چچن، اعلام کرد که یکی از سرکردگان اصلی گروه تروریستی داعش به نام «ترخان بتیراشویلی» که با نام «ابو عمر الشیشانی» شناخته شده، کشته شده است.
 
قدیروف در صفحه رسمی اینستاگرام خود نوشت «دشمن اسلام، ترخان بتیراشویلی که خود را ابوعمر الشیشانی نام نهاده بود کشته شده است. این اتفاق برای تمام کسانی که جرات کنند دست به تهدید علیه روسیه و چچن بزنند خواهد افتاد. این اتفاق برای تمام کسانی که خون مسلمانان را بریزند خواهد افتاد. خدا بزرگ است».‎ قدیروف اشاره نکرده که الشیشانی دقیقا چه زمانی و کجا کشته شده است.
 
الشیشانی یا همان ترخان در سال 2006، به ارتش گرجستان که آمریکا هزینه‌های آن را می‌داد پیوست. وی به سرعت پیشرفت کرد و در سال 2008 به گروه ویژه اطلاعاتی تازه تاسیس ملحق شد که در  شناسایی تیپ روسیه فعالیت داشت. یکی از همکاران الشیشانی که وی هم مدتی با او در زندان بوده تائید کرد که آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها آنها را به صورت مرتب آموزش داده‌اند.
 
الشیشانی که با ریش‌های قرمزش شناخته می‌شد، یکی از تروریست‌هایی است که به شدت تحت تعقیب قرار داشت. پیش از این گروه تروریستی داعش تهدید کرده بود که به روسیه حمله خواهد کرد.   

 

اخبار بین الملل- فارس