اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترفند خانواده برای نجات فرزند از دست داعش


اعضای یک خانواده آمریکایی برای جلوگیری از پیوستن فرزند 20 ساله خود به داعش، به دروغ مصلحت آمیز متوسل شدند.

پایگاه خبری العالم: اعضای یک خانواده آمریکایی برای جلوگیری از پیوستن فرزند 20 ساله خود به داعش، به دروغ مصلحت آمیز متوسل شدند.

این خانواده آمریکایی وقتی مطمئن شدند که فرزندشان برای پیوستن به داعش عازم ترکیه شده است، به او گفتند که مادرش حال خوشی ندارد و او باید به سرعت به آمریکا باز گردد.

ترفند خانواده برای نجات فرزند از دست داعش

 این پسر 20 ساله اهل تگزاس که اشر عبید خان نام دارد، پیش از رفتن به ترکیه با ارسال نامه الکترونیک به دوستش که هم اکنون عضو داعش است، از او پرسیده بود: "چگونه می توانم به داعش ملحق شوم؟ می توانی کمکم کنی؟"

پلیس فدرال آمریکا پس از بررسی مکاتبات اینترنتی این جوان، به خانواده اش اعلام کرد که وی قصد پیوستن به داعش را دارد و خانواده اش هم برای بازگرداندن او، به دروغ موضوع بیماری مادرش را مطرح کردند.

شبکه سی.ان.ان با اعلام این خبر گفت: این ترفند موثر بوده و اَشر را از ترکیه باز گردانده؛ اما پلیس فدرال آمریکا (FBI) اتهام کمک مالی به گروه تروریستی داعش و تلاش برای پیوستن به آن را به این جوان وارد کرده است.


ویدیو مرتبط :
نجات سردارفر از دست داعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خانواده مارادونا از دست گروگانگیرها نجات یافتند



خانواده مارادونا از دست گروگانگیرها نجات یافتند

 

برادر و دو خواهر دیه‌گو مارادونا با کمک پلیس از دست آدم ربایان رهایی پیدا کردند.مهر: رائول "لالو" مارادونا به همراه دو خواهرش دیر وقت دوشنبه در حالی که برای ملاقات مادرشان به بیمارستانی در بوئنس آیرس رفته بودند، از سوی گرونگانگیران ربوده شدند که برادر مارادونا موفق به فرار شد و پلیس را خبر کرد.

 

بر پایه گزارش آسوشیتدپرس، خواهران مارادونا هم اندکی بعد آزاد شدند اما پلیس از جزئیات این گرونگانگیری پرده برنداشت.   رائول مارادونا گفت که آدم ربایان سه نفر بوده اند. او گفت دزدها متوجه نشدند که او برارد فوتبالیست شهیر، دیه گو مارادونا، است.../مهر