اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترفتد زن و شوهر برای گروگانگیری یک زن


زن 34 ساله‌ای به نام راضیه به خاطر حل مشکلات خانوادگی که اعصاب و روان او را به هم ریخته بود به سراغ زن و شوهر رمال رفت. مرد رمال و همسر 26 ساله‌اش وقتی اضطراب و نگرانی زن جوان را دیدند نقشه‌ای به سرشان زد.

روزنامه ایران: زن 34 ساله‌ای به نام راضیه به خاطر حل مشکلات خانوادگی که اعصاب و روان او را به هم ریخته بود به سراغ زن و شوهر رمال رفت. مرد رمال و همسر 26 ساله‌اش وقتی اضطراب و نگرانی زن جوان را دیدند نقشه‌ای به سرشان زد.

آنها به راضیه گفتند: تو دارای یک گنج بزرگ هستی که با سه کلید باید آن را باز کنی. ابتدا این که، ساختمان نیمه‌کاره‌ای که در حال ساخت آن هستی را به نام ما سند بزنی، دوم زنی به نام اکرم را نزد ما بیاوری و شرط سوم را هم وقتی دو مورد نخست را با موفقیت انجام دادی به تو خواهیم گفت.

زن 34 ساله که مصمم بود به هر قیمتی شده مشکل خودش را حل کند ساختمان نیمه‌ساز را به نام مرد رمال سند زد. او در دومین مرحله، با توصیه زوج رمال به زنی که مدیر یک‌ آرایشگاه بود نزدیک شد و با او طرح دوستی ریخت.

  راضیه با ترفندی حیله‌گرانه، پس از جلب اعتماد زن جوان، غروب روز شنبه پنجم دی ماه به سراغ زن آرایشگر رفت و قرار گذاشتند با هم به جایی بروند. او زن آرایشگر را به خانه مرد رمال کشاند اما محسن و همسرش دست و پای اکرم را بستند، آنها قصد سرقت خودروی آرایشگر را داشتند که نتوانستند این کار خود را عملی کنند چرا که خودرو به سیستم بازدارنده از سرقت مجهز بود.

رئیس پلیس خراسان رضوی  گفت: ساعت 11 شب شنبه گذشته مرد جوانی در تماس با پلیس 110 اظهار داشت همسرش که مدیر یک سالن آرایش و زیبایی است و هر روز ساعت 7 تا 8 شب به خانه برمی‌گردد، ناپدید شده است. سرتیپ دوم پاسدار بهمن امیری مقدم افزود: در پی اعلام این موضوع، تیم‌های دایره آگاهی کلانتری 32 بلافاصله وارد عمل شدند و تحقیقات خود را‌ آغاز کردند. وی افزود: اقدام‌های پلیسی پس از چند ساعت با کشف خودروی نوک مدادی این زن که در شهرک عسگریه مشهد رها شده بود وارد مرحله تازه‌ای شد. همزمان با تحقیق از شاگرد آرایشگاه سرنخ‌های دیگری به دست آمد که نشان می‌داد اکرم با زنی جوان از محل کار خود خارج شده است.

وی گفت: با این اطلاعات، ردزنی‌های علمی پلیس به نتیجه رسید و خانه‌ای که زن گمشده به داخل آن رفته بود شناسایی شد.

پلیس در بازرسی از محل، مدیر آرایشگاه را آزاد کرد و راضیه و همسر26 ساله صاحبخانه را به دام انداخت.

اما متهم اصلی پرونده که از راه رمالی و طالع بینی سر افراد ساده لوح را کلاه می‌گذاشت از صحنه متواری شده که جست‌و‌جوهای پلیسی برای دستگیری او ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
دعوا زن و شوهر در رستوان زن به شدت زخمی میشه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنگ زرگری زن و شوهر برای گروگانگیری



 

 

پلیس و بازپرس برای شناسایی و دستگیری اعضای شبكه دزدان مسلح كه برای اخاذی ۱۵۰ میلیون تومانی نقشه سناریوی گروگانگیری دو خواهر را طراحی و اجرا كرده بودند، از مردم كمك خواستند.

ظهر ۱۷ بهمن سال گذشته مأموران پلیس آگاهی شهرستان جویبار استان مازندران از سرقت مسلحانه در یك خانه ویلایی باخبر شدند.

آنها پس از رسیدن به محل حادثه با آثار به هم ریختگی و شلیك یك گلوله روبه رو شدند. زن صاحبخانه به مأموران گفت: من و خواهرم در این خانه تنها زندگی می كنیم. بعد از ظهر دیروز ناگهان زنگ خانه به صدا درآمد.

وقتی خواهرم گوشی اف اف را برداشت، صدای زن جوانی را شنید كه به بهانه درگیری با شوهرش از ما كمك می خواست.

بلافاصله خواهرم در را باز كرد كه ناگهان زن جوانی را همراه یك مرد قوی هیكل دیدم. آنها بعد از دقایقی گفت و گو خانه را ترك كردند. تا این كه صبح امروز دوباره همان زن و مرد در حالی كه كتابی در دست داشتند، به بهانه دلجویی و عذرخواهی از ما وارد خانه شدند، اما ناگهان با اسلحه ای كه در دست داشتند،

من و خواهرم را تهدید به مرگ كردند. ما كه بشدت ترسیده بودیم، داد و فریاد كردیم، اما همان موقع ۲ مرد قوی هیكل دیگر سد راهمان شدند.

دقایقی بعد نیز آنها با شلیك تیر هوایی ما را مجبور به سكوت كردند.آنها سپس برای آزادی ما ۱۵۰ میلیون تومان پول و یك كیلو طلا خواستند، اما به دلیل ناتوانی از پرداخت این مبلغ به دریافت ۱۰ میلیون تومان راضی شدند.

آنجا كه این پول را در خانه نداشتیم، در حالی كه خواهرم از سوی تبهكاران گروگان گرفته شده بود، من همراه زن مسلح به بانك رفته و تمام موجودی را پس از برداشت در اختیارش گذاشتم.

پس از بازگشت به خانه آنها با سرقت حدود ۸ میلیون تومان طلا و جواهرات، فرار كردند.

همزمان با شكایت این زن با دستور بازپرس شعبه اول دادسرای شهرستان جویبار، كارآگاهان پلیس آگاهی مأمور رسیدگی به پرونده شدند.

سرهنگ نعمتی، رئیس پلیس آگاهی شهرستان با اعلام این خبر گفت: به دلیل آن كه تحقیقات قضایی - پلیسی تاكنون برای دستگیری متهمان به نتیجه نرسیده، بازپرس پرونده ضمن درخواست چاپ عكس بدون پوشش یكی از متهمان، از مردم خواست در صورت شناسایی این زن با شماره تلفن های ۳۲۳۲۶۳۳۴-۰۱۲۴ - ۳۲۲۶۳۱۴-۰۱۲۴ تماس بگیرند..../تحلیل:روزنامه ایران