اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترسناک‌ترین حیواناتی که تاکنون ندیده‌اید + تصاویر



حیوانات عجیب و ترسناک که تاکنون ندیده اید.

1. شاپرک پشمالو (Poodle Math): اطلاعات زیادی از این حشره در دست نیست. این حشره گونه جدیدی از شاپرک است که در سال 2009 دکتر انکر آن را شناسایی کرد. او این جانور را در گرن سابانا در ونزوئلا یافت.

ترسناک‌ترین حیواناتی که تاکنون ندیده‌اید

 

2. کوسه یک چشم(Cyclops Shark) : کم پیش می‌آید افراد با این حیوان برخورد کنند. ولی وقتی که با آن برخورد داشته باشند آروز می‌کنند کاش هرگز این حیوان را ندیده بودند. این حیوان بر خلاف کوسه‌های دیگر یک چشم دارد. این کوسه در مکزیک درحالی یافت شد که طعمه کوسه بزرگتر از خود شده بود.

ترسناک‌ترین حیواناتی که تاکنون ندیده‌اید

 

3. ببر ماهی (Goliath Tiger Fish): گونه‌هایی از ماهی وجود دارند که ما هنوز ندیده‌ایم. این نوع ماهی از آن دسته ماهی‌هایست که بهتر است هرگز آن‌ها را نبینیم. این ماهی در آفریقا یافت شده و دندان‌های بزرگ و تیزی دارد.

ترسناک‌ترین حیواناتی که تاکنون ندیده‌اید

 

4. لک لک کفن‌ودفن(Marabou Stork): این لک لک از آن دسته لک لک‌هایی نیستند که بتوانیم داستان‌شان را برای کودکان تعریف کنیم چرا که بسیار زشت و وحشتناک‌اند. برای همین به آن لک لک کفن و دفن می‌گویند. این پرنده در جنوب آفریقا یافت می‌شود.

ترسناک‌ترین حیواناتی که تاکنون ندیده‌اید

 

5. خرچنگ شاپرک کرم ابریشم (Lobster Moth Caterpillar): اسم این جانور من دراوریست. این کرم ابریشم شبیه خرچنگ است اما نه از نوع خرچنگ خوراکی. این موجود در مناطق مختلفی از آسیا، آفریقا یافت می‌شود. اما این جانور را بیشتر می‌توان در انگلیس پیدا کرد.

ترسناک‌ترین حیواناتی که تاکنون ندیده‌اید

 

6. زمرد ماهی کله گوسفندی(Asian Sheepshead Wrasse) : خیلی خوب است که ما تمام حیوانات اقیانوس‌ها را نمی‌بینیم. این حیوان آسیایی یکی از آن‌هاست و از زمان‌های بسیار دور در اقیانوس آرام بوده‌است. این حیوان در کره، چین و ژاپن شناخته شده است.

ترسناک‌ترین حیواناتی که تاکنون ندیده‌اید

 

7. خفاش میوه‌خوار بینی‌لوله‌ای معمولی(Tube Nosed Fruit Bat): خفاش‌ها کلا موجودات وحشتناکی هستند چه برسد به این حیوان!!. این موجود شبیه یک مار با ظاهر خبیث است و در جنگل‌های گرمسیری زندگی می‌کند.

ترسناک‌ترین حیواناتی که تاکنون ندیده‌اید

 

8. لارو  ( Cthulhu Larva): این موجودات فرزندان خیارهای دریایی هستند. این موجود شبیه موجودات فضایی است که در حال تولید مثل است تا دنیا را محاصره کند. اما واقعا موجود بی آزاری است. این جانور معمولا در 4 هزار متر زیر سطح دریا یافت می‌شود که جلبک و گِل از غذاهای محبوبش هستند. این نوع لارو  تقریبا در تمام اقیانوس‌ها یافت می‌شوند.

ترسناک‌ترین حیواناتی که تاکنون ندیده‌اید

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
حیواناتی که سفیدشان را ندیده اید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترسناک ترین فیلم هایی که تا به حال ندیده اید



ترسناک ترین فیلم هایی که تا به حال ندیده اید

همان فیلم های همیشگی درخشش (The Shining)، روانی(Psycho) ، اره (Saw) و سایر فیلم های کلاسیک. اگرچه این فیلم ها فوق العاده هستند و واقعا شایستگی لقب "ترسناک ترین فیلم" را دارند، ولی دنیای فیلم های ترسناک تنها محدود به این فیلم ها نیست.

هر سال در آستانه هالووین لیستی ار "ترسناک ترین فیلم ها" ارائه می شود، همان فیلم های همیشگی درخشش (The Shining)، روانی(Psycho) ، اره (Saw) و سایر فیلم های کلاسیک. اگرچه این فیلم ها فوق العاده هستند و واقعا شایستگی لقب "ترسناک ترین فیلم" را دارند، ولی دنیای فیلم های ترسناک تنها محدود به این فیلم ها نیست. به فهرست زیر نگاه کنید تا با بعضی فیلم های دیگر آشنا شوید:

فیلم ترسناک

حمله ناگهانی

The Descent

این فیلم در سال 2006 تولید شد. در اکثر فیلم های ترسناک گروهی از دوستان سعی می کنند از چنگ یک قاتل زنجیره ای، یک حیوان درنده یا یک موجود شبه انسان بگریزند. در فیلم حمله ناگهانی هم شاهد چنین ماجرایی هستیم ولی آنچه این فیلم را از سایرین متمایز می کند این است که همه شخصیت های آن زن هستند، نسبت به مرگ نگاهی واقع گرایانه و  وحشت آور دارد و نوعی حس ترس و خفگی در وجود بینندگان ایجاد می کند.

فیلم ترسناک

داستان دو خواهر

The Tale of Two Sisters

این فیلم که محصول سال 2003 است بر اساس یکی از داستان های محلی کره ای ساخته شده است. وقتی این دو خواهر وارد خانه پدر و نامادری خود می شوند، اتفاقات عجیب و مافوق طبیعی انتظار این خانواده از هم پاشیده را می کشد. نامادری بدجنس، لحظه های مرموز و ترسناک و جو غریب و مرموز خانه بر جذابیت این فیلم می افزاید.

فیلم ترسناک

جن زده

Possession

نویسنده این فیلم که در سال 1981 تولید شد لهستانی تبار بود و داستان طلاق خود را به صورت یک فیلمنامه درآورد که بعدا به یک شاهکار تبدیل شد. شخصیت اصلی فیلم، مارک، از یک سفر کاری به خانه برمیگردد و امیدوار است که بتواند رابطه  خود را با همسرش بهبود ببخشد و زندگی مشترکش را نجات دهد. اما در کمال ناراحتی در می یابد که همسرش نه تنها با یک مرد آلمانی بلکه با یک موجود شاخکدار و عجیب در ارتباط است. از اینجاست که فیلم حالت ترسناک و عجیب به خود می گیرد. به گزارش برترین ها  در این فیلم صحنه های پر از خشونت و خونریزی و همین طور همه احساساتی که جدایی و طلاق به همراه دارد دیده می شود.

فیلم ترسناک

هزارتوی پن

Pan's abyrinth

این فیلم در سال 2006 به زبان اسپانیایی ساخته شد. موجودی کریه که چشم هایش بر کف دستانش قرار دارند دختری به نام افلیا را دنبال می کند. افلیا دختری حساس است که خود را شاهزاده ای افسانه ای می داند. ناپدری او مردی بی رحم است که در طول روز گوریل ها را شکنجه می کند. کدام یک وحشتناک تر است؟ هیولای ترسناکی که در تخیلات افلیا وجود دارد، یا ناپدری بی رحمی که در واقعیت زندگی می کند؟

فیلم ترسناک

چیزی ستمکار این راه می آید

Something Wicked This Way Comes

این جمله را نخستین بار شکسپیر در نمایشنامه مکبث به کار برده و در واقع به انتخاب نامی برای این محصول 1983 کمک کرده است. داستان فیلم دو کودک را نشان می دهد که اشتباها در جشنی حضور پیدا می کند. دلقک های مرموز، بچه های شبح وار، چرخ فلک هایی که در جهت اشتباه می چرخند و غیره، جوی وحشت آور به وجود می آورند.

فیلم ترسناک

کلوب خودکشی

Suicide Club

این فیلم که محصول سال 2011 است از همان ابتدا بینندگان را روی صندلی میخکوب می کند. چندین دختر ژاپنی بر لبه سکوی مترو صف می بندند ، دست یکدیگر را می گیرند، تا 3 می شمارند و سپس خود را به جلوی قطار در حال حرکت می اندازند. صحنه های بعدی شامل قطرات خون هستند که به همه جا پاشیده می شوند و اعضای بدنی که زیر قطار له می شوند. مدتی بعد جوانان دیگری خودکشی دست به خودکشی زده و مسئولین شهر را گیج و سردرگم می کنند. فیلم های ترسناک ژاپنی طرفداران زیادی دارند و مورد تحسین منتقدین قرار گرفته اند.

فیلم ترسناک

Pulse AKA Kairo

کیوشی کروساوا شاید بهترین کارگردان دهه 90 ژاپن باشد و این فیلم ترسناک ترین اثر اوست. گروهی از دانشجویان در می یابند که دوستان و همکلاسی هایشان  بر در اتاق خود نوار قرمز می چسبانند و سپس خودکشی می کنند.  ترسناک تر اینکه جسد همه آنها غرق لکه های سیاه می شود. این خودکشی ها به وب سایت مرموزی نسبت داده می شود که از کاربران خود می پرسد "دوست دارید با ارواح ملاقات کنید؟".

فیلم ترسناک

بگذار آدم درست وارد شود

Let the Right One in

دختر جوانی به نام الی که با پای برهنه در برف قدم می زند با پسری تنها و ستمدیده به نام اسکار اشنا می شود. اسکار آرزوی انتقام دارد و الی به او توانایی انتقام می بخشد. اما یک دوراهی انتظار پسر 12 ساله را می کشد: او برای زنده ماندن باید خون بقیه را بنوشد..../برترین ها