اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تراکتور با ابراهیم زاده قرارداد داخلی بست؟


«تراکتورسازی قبل از پرواز به سمت امارات برای بازی با الجزیره با منصور ابراهیم زاده برای سرمربیگری فصل بعد این تیم به توافق رسید.» این را یکی از اعضای هیئت مدیره تراکتورسازی می گوید.

روزنامه تماشا: «تراکتورسازی قبل از پرواز به سمت امارات برای بازی با الجزیره با منصور ابراهیم زاده برای سرمربیگری فصل بعد این تیم به توافق رسید.» این را یکی از اعضای هیئت مدیره تراکتورسازی به تماشا می گوید. با این اوصاف رفتن تونی سرمربی محبوب تبریز از تراکتور قطعی است.

تونی به تازگی از مشکلات مالی تراکتورسازی گله کرده بود. هیئت مدیره تراکتورسازی از جعفری خواسته بود که از تونی برای فصل بعد برنامه بگیردو او را در تراکتور نگه دارد. تونی اما به دلیل آنکه پول این فصل خود را دریافت نکرده بود حاضر به دادن برنامه نشد. از طرف دیگر به دلیل گرانی دلار، جعفری نمی توانست تونی را برای فصل بعد هم حفظ کند.

جعفری از طرف دیگر به دلیل حواشی زیادی که این فصل در تراکتور به وجود آمد مایل نبود سرمربی پرتغالی اش را در تبریز نگه دارد. منصورابراهیم زاده سرمربی فعلی نفت تهران پیشنهادش به هیئت مدیره تراکتورسازی بوده که با موافقت اعضا روبرو می شود. به گفته عضو هیئت مدیره تراکتور مذاکرات جعفری با ابراهیم زاده نتیجه بخش بوده است.

گفته می شود جعفری با ابراهیم زاده قرارداد داخلی هم امضا کرده است. ابراهیم زاده در کنار فرکی گزینه سپاهان برای جانشینی کرانچار هم بود. کرانچاری که احتمالا به راپیدوین خواهد رفت.


ویدیو مرتبط :
شاه زاده ابراهیم،شازده ابراهیم، امام زاده ابراهیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امضا قرارداد داخلی نکونام با استقلال/ فتح‌الله‌زاده قبل از سفر کار را تمام کرد!



امضا قرارداد داخلی نکونام با استقلال/ فتح‌الله‌زاده قبل از سفر کار را تمام کرد!

یک منبع آگاه نزدیک به باشگاه استقلال از امضا قرارداد داخلی این باشگاه با بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال اوساسونا خبر داد.

یک منبع آگاه در باشگاه استقلال که در گفتگو با خبرنگار مهر خواست نامی از او برده نشود ضمن اعلام این خبر گفت: عصر امروز یکشنبه نشستی بین یکی از مسئولان باشگاه استقلال و جواد نکونام در غرب تهران برگزار شد و قرارداد داخلی این بازیکن با استقلال نیز به امضا رسید.

علی فتح الله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال نیز که راهی فرودگاه بود تا به همراه برخی مسئولان فدراسیون فوتبال عازم مالزی شود در گفتگو با خبرنگار مهر توافق نهایی با جواد نکونام را تایید کرد و از برگزاری نشست نهایی با وی قبل از سفرش به مالزی خبر داد.

گفته می شود جواد نکونام قصد دارد پس از امضا قرارداد در تمرین تیم فوتبال استقلال شرکت کند./مهر