اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تراپاتونی:‌ احساس پیری نمی‌کنم!


مربی پرسابقه فوتبال ایتالیا به بهانه تولد ۷۵ سالگی‌اش گفت قصد ادامه فعالیت حرفه‌‌ای دارد.

خبرگزاری فارس: مربی پرسابقه فوتبال ایتالیا به بهانه تولد ۷۵ سالگی‌اش گفت قصد ادامه فعالیت حرفه‌‌ای دارد.

جیووانی تراپاتونی که دوشنبه 17 مارس (امروز) تولد خویش را جشن گرفته و 74 سالگی را پشت سرمی‌گذارد، در گفت‌وگویی اظهار داشت به هیچ‌وجه احساس پیری نمی‌کند و همچنان مصمم است به مربیگری ادامه دهد.

وی که هم‌اکنون مورد توجه فدراسیون فوتبال ساحل عاج جهت همکاری است. ضمن آنکه گفته می‌شود مسئولان باشگاه هانوفر در حال رایزنی با وی هستند.


ویدیو مرتبط :
احساس پیری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استرس موجب پیری زودرس می‌شود



یک متخصص پوست و مو گفت: مطالعات صورت گرفته نشان می‌دهد زندگی پر استرس به بروز برخی بیماری‌های پوستی مانند اگزما و پیری زودرس کمک می‌کند.

 

دکتر حسین مرتضوی، متخصص بیماری‌های پوست و مو و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفت وگو با خبرنگار بهداشت و درمان ایسنا منطقه علوم پزشکی تهران، با بیان این که شفافیت پوست به عوامل مختلفی بستگی دارد اظهار کرد: مبتلایان به بیماری‌هایی مانند آسم، اگزما و کهیر معمولا پوست‌هایی تیره و خشک دارند.

 

استرس

 

وی با اشاره به این نکته که نوع آب و هوا نیز در رنگ پوست موثر است، گفت: در کشور ما با وجود هوای نیمه خشک، استفاده از کرم‌های ضد آفتاب حتی در هوای ابری برای پیشگیری از تیرگی و ابتلای به سرطان پوست، ضروری است.

 

دکتر مرتضوی در خصوص تاثیر ویتامین‌ها بر شادابی پوست اظهار داشت: مطالعات سال ۲۰۰۶ در آمریکا نشان می‌دهد استفاده از رژیم‌های غذایی حاوی ویتامین ث و میوه‌ها در مقایسه با رژیم‌های حاوی مواد قندی و چربی‌ها پوست سالم و شاداب‌تری به همراه دارند.