اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترامپ در نوادا رستگار شد



 اخباربین الملل , ,خبرهای  بین الملل, انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

نامزد جنجالی حزب جمهوریخواه آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری، به سومین پیروزی خود در انتخابات درون حزبی دست یافت.

به گزارش مهر به نقل از الجزیره، بر اساس نتایجی که صبح امروز چهارشنبه در خصوص انتخابات درون حزبی جمهوریخواهان آمریکا در ایالت نودا منتشر شده «دونالد ترامپ» توانسته در این ایالت نیز به پیروزی برسد.

ترامپ با کسب این پیروزی مسیر خود را برای انتخاب به عنوان نامزد اصلی جمهوریخواهان در رقابت های نهایی ریاست جمهوری هموارتر کرده است.

بر اساس نتایج منتشر شده ترامپ موفق به کسب ۴۲ درصد از آرای انتخابات درون حزبی در نوادا شده است.

 

 اخبار بین الملل - مهر 


ویدیو مرتبط :
لاس وگاس نوادا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی ترامپ در انتخابات ایالتی نوادا


دونالد ترامپ، میلیاردر جنجالی که برای نامزدی از حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تلاش می‌کند، موفق شده است تا در انتخابات ایالتی در نوادا پیروز شود.

خبرگزاری ایسنا: دونالد ترامپ، میلیاردر جنجالی که برای نامزدی از حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تلاش می‌کند، موفق شده است تا در انتخابات ایالتی در نوادا پیروز شود.

ترامپ پیشتر در انتخابات ایالتی در نیوهمپشایر و کارولینای جنوبی نیز پیشتاز شده بود.

سناتور مارکو روبیو، که او هم امیداور است تا بتواند نامزدی حزب جمهوری‌خواه را برای انتخابات نهایی ریاست جمهوری کسب کند، در مقام دوم ایستاد.

به گزارش بی.بی.سی نوادا از ایالتهایی است که دارای جمعیتی لاتین‌تبار است و از اهمیت زیادی در رقابتهای اولیه انتخاباتی برخوردار است.

این ایالت همچنین از ایالتهایی است که رای آن با توجه به تجربیات گذشته تغییر می‌کند و این موضوع بنابراین اهمیت انتخاباتی این ایالت را دو چندان می‌کند.

هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه پیشین که برای نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری امسال آمریکا با هم حزبی‌اش برنی سندرز، سناتور کنگره این کشور رقابت می‌کند، روز شنبه (۲۰ فوریه) با اختلافی اندک در نوادا پیروز شد.

این پیروزی راه ترامپ را هر چه بیشتر برای کسب نامزدی نهایی حزب جمهوری‎خواه هموار می‌کند. او که تنها در یک هفته گذشته با انتقادهای تندی از سوی باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا و پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان مواجه شده بود، در یک سال گذشته تقریبا همیشه درصدر توجه طرفداران حزب جمهوری‌خواه بوده است.

نامزدهای هر دو حزب همزمان خود را آماده "سه‌شنبه بزرگ" (اول مارس) می‌کنند. روزی که طی آن دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان در چند ایالت پای صندوق انتخابات مقدماتی حزب خود خواهند رفت.