اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترامپ: احمق ها بر آمریکا حکومت‌ می‌کنند


«دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری سال آینده آمریکا امروز در سخنانی گفت که احمق ترین افراد بر آمریکا حکومت می کنند.

خبرگزاری مهر: آسوشییتدپرس اعلام کرد که «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری سال آینده آمریکا در تجمع انتخاباتی خود در «آیووا» گفت: احمق ترین افراد بر آمریکا حکومت می کنند.

ترامپ در تجمع انتخاباتی خود در آیووا گفت: علیرغم اینکه این کشور بهترین خودروهای نظامی در جهان را در اختیار دارد و آن ها برای نظامیان ما ساخته شده اند، اما می بینیم که تعدادی از آن ها به سختی مجروح می شوند؛ زیرا احمق ترین افراد بر آمریکا حکومت می کنند. در این کشور با کسانی سر و کار داریم که نمی دانند چه کار می کنند.

وی ادامه داد: میزان بدهی های این کشور در سال گذشته ۱۸ تریلیون دلار بود، اما این میزان امروز به ۱۹ تریلیون دلار افزایش یافته است.


ویدیو مرتبط :
رقص جذاب احمق ترین سیاستمداران دنیا ترامپ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لورابوش : گفتگو با حکومت ایران وجهه آمریکا را خراب می کند



 

 

 لورابوش : گفتگو با حکومت ایران وجهه آمریکا را خراب می کند

 

لورابوش : گفتگو با حکومت ایران وجهه آمریکا را خراب می کند / تهران به تقاضای اوباما برای مذاکره محل نگذاشت

لورا بوش با اشاره به ویدئوهایی که از تجمعات ضد دولتی به سایت ها و شبکه های تلویزیونی جهان راه یافت ، مدعی شد : مشکل اصلی این است که چگونه می توان با مردمی که تحت نظامی با شرایط حاضر زندگی می کنند وارد گفتگو شد.

همسر رییس جمهوری سابق آمریکا از رویکرد گفتگو و مذاکره مستقیم با دولت ایران انتقاد کرد و مدعی شد که گفتگو و مذاکره مستقیم با مقامات ایران به وجهه جهانی آمریکا صدمه می زند و موجب توجه جهان به ایران می شود.

به گزارش عصر ایران "لورا بوش" همسر جورج دبلیو بوش رییس جمهوری پیشین آمریکا درگفتگو با شبکه خبری بی بی سی فارسی با ادعای اینکه در دوران ریاست جمهوری همسرش ، دولت آمریکا تلاش کرد تا به طور مستقیم با مردم ایران وارد گفتگو شود ، افزود که دولت ایران  اعتنایی به درخواست رییس جمهوری آمریکا (اوباما) برای انجام گفتگوی مستقیم نکرد.

لورا بوش با یادآوری وقایع پس از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته ایران و با اشاره به ویدئوهایی که از تجمعات ضد دولتی به سایت ها و شبکه های تلویزیونی جهان راه یافت ، مدعی شد : مشکل اصلی این است که چگونه می توان با مردمی که تحت نظامی با شرایط حاضر زندگی می کنند وارد گفتگو شد.

لورا بوش همچنین با دفاع از جنگ های پرتلفات و پر هزینه عراق و افغانستان گفت که اگر همسرش به این دو کشور حمله نمی کرد الان وضع مردم این دو کشور تحت حاکمیت های استبدادی  بسیار بدتر از الان بود . وی افزود : فکر نمی کنم کسی الان در افغانستان آرزوی بازگشت به گذشته را داشته باشد .

وی در ادامه افزود که در هر طرح صلحی با طالبان نباید بر سر حقوق زنان افغان معامله کرد .

لورا بوش پس از اوباما دومین شخصیت سیاسی آمریکا است که در یک ماه اخیر با شبکه تلویزیونی بی بی سی فارسی گفتگو می کند...../تحلیل:عصرایران