اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترافیک پرحجم در ورودی های 3 پایانه مرزی


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و همینطور محورهای منتهی به سه پایانه مرزی چذابه، شلمچه و مهران را تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و همینطور محورهای منتهی به سه پایانه مرزی چذابه، شلمچه و مهران را تشریح کرد.

سرهنگ نادر رحمانی اظهارکرد: در حال حاضر برابر آخرین اخبار و گزارش‌های دریافتی تردد به سمت پایانه‌های مرزی پرحجم اما روان گزارش شده و در محور ایلام به سمت مهران نیز وضعیت تردد نیمه سنگین است.

وی با بیان اینکه در بزرگراه کرج – تهران نیز شاهد ترافیک نیمه سنگین و تردد پرحجم هستیم، افزود: پیش بینی می‌شود که این وضعیت تا پیش ازظهر امروز حل شده و وضعیت تردد به حالت عادی باز گردد.

رحمانی با اشاره به وضعیت جوی نیز گفت: مشکل جوی خاصی در کشور و به ویژه دو استان ایلام و خوزستان وجود ندارد و تنها در محور چابکسر در استان گیلان و محور رامسر در استان مازندران مه گرفتگی و کاهش دید رخ داده که لازم است رانندگان حین تردد از این محورها موارد ایمنی را رعایت کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به حرکت زائران حسینی به سمت پایانه‌های مرزی اظهارکرد: توصیه ما به زائران این است که تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی برای رسیدن به مرز استفاده کنند. همچنین بهتر است خانواده‌ها و نزدیکان آنها نیز مراسم بدرقه را در شهر محل زندگی‌شان انجام داده و از حضور در مرز و شهرهای مرزی خودداری کنند.

رحمانی با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و همچنین امداد رسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.


ویدیو مرتبط :
رونق گرفتن صادرات کالا از پایانه های مرزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

‌ترافیک سنگین در ورودی مرزی مهران


مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های ایلام گفت: حجم سنگین ترافیک موجب کند شدن ورود اتوبوس‌ها به پایانه مرزی مهران جهت انتقال زائران شده است.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های ایلام گفت: حجم سنگین ترافیک موجب کند شدن ورود اتوبوس‌ها به پایانه مرزی مهران جهت انتقال زائران شده است.

«مهرداد جهانی» اظهار کرد: در مرز مهران کمبود اتوبوس نداریم، اما با توجه حجم ترافیک اتوبوس‌هایی که برای انتقال زائران در نظر گرفته شده است، به‌کندی وارد پایانه مرزی می‌شوند.

وی بابیان اینکه روزانه 2 هزار و 500 دستگاه اتوبوس برای انتقال زوار وارد پایانه مرزی مهران شده‌اند، افزود: تاکنون بیش از 400 هزار نفر زائر از این مرز به کشور وارد و به استان‌های خود منتقل شده‌اند.

جهانی ادامه داد: استان ایلام جاده مناسب برای تردد این تعداد اتوبوس ندارد، اما با مدیریت همه دستگاه‌ها و تلاش شبانه‌روزی این کمبودها جبران شده است.